دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی نقش و جایگاه معلم در فرهنگ پذیری نوجوانان با تأکید بر عوامل فناورانه (مطالعه موردی دانش آموزان دوره اول متوسطه دخترانه شهر ری) / ملک دکالی ، آذر، نویسنده بازکردن سند0285.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهملک دکالی ، آذر، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/285 1396
عنوان :بررسی نقش و جایگاه معلم در فرهنگ پذیری نوجوانان با تأکید بر عوامل فناورانه (مطالعه موردی دانش آموزان دوره اول متوسطه دخترانه شهر ری)
تکرار نام مولف :آذر ملک دکالی
شناسه افزوده :جعفری ، طاهره (1354 -)، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
فرهنگ پذیری ؛ جامعه پذیری ؛ فناوری
چکیده :پژوهش حاضر به بررسی جایگاه معلم در فرهنگ پذیری دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم با تأکید بر عوامل فناورانه میپردازد. با توجه به استفاده روزافرون از فناوری در آموزش و نقش معلم در بکارگیری آن موضوع مورد بررسی ضروری به نظر میرسد. فرضیه اصلی پژوهش بیانگر وجود رابطه مستقیم میان استفاده معمان از ابزارهای فناورانه و میزان فرهنگ پذیری دانش آموزان است. در این پژوهش که به روش کمی انجام شده 356 نفر از دانش آموزان دختر سالهای هفتم، هشتم و نهم دوره متوسط دبیرستانهای شهر ری در سال 1395 مورد بررسی قرار گرفتند. بر اساس یافته‌های به دست آمده از طریق نرم افزار SPSS فرضیه اصلی پژوهش تأیید شده است. نتایج این پژوهش با تحقیقات مشابهی که در سایر کشورهای دنیا انجام گرفته است هماهنگی دارد
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9980
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0285‭MA ‭/285 1396 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :12