دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

وب سایت آگهی کتاب دانشجویان رفاه (1402) / یعقوبی هشتجین ، زهرا سادات، نویسنده بازکردن سند0242.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهیعقوبی هشتجین ، زهرا سادات، نویسنده
شماره بازیابی :‭BD ‭/242 1402
عنوان :وب سایت آگهی کتاب دانشجویان رفاه
تکرار نام مولف :عسکـری نـژاد
سال نشر :1402
شناسه افزوده :عسکری‌نژاد امیری ، زهرا (1365-)، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
رابط کاربری ؛ کسب و کار آنلاین
چکیده :در دوران حاضر، اینترنت به عنوان یک ابزار قدرتمند در زندگی ما جایگاه خود را پیدا کرده است و با فراهم کردن ارتباطات سریع، سهولت دسترسی به اطلاعات و منابع آنلاین، محیطی مناسب برای توسعه تکنولوژی و کسب و کارهای آنلاین ایجاد کرده است.
با توجه به اهمیت این قضیه، در این پروژه قصد داریم وبسایتی تحت عنوان "سامانه خرید و فروش کتاب دانشکده رفاه" را ایجاد کنیم. این وبسایت با هدف فراهم کردن فضایی امن برای دانشجویان دانشکده رفاه راه‌اندازی شده است و این امکان را فراهم می‌سازد تا دانشجویان بتوانند کتاب‌های خود را با بیشترین میزان بازدیدکننده در اختیار همدیگر قرار داده و آن‌ها را به صورت آگهی به خرید و فروش بگذارند.
در این پروژه، در قسمت فرانت‌اند از زبان‌های HTML، CSS و JavaScript به همراه فریم‌ورک Bootstrap استفاده شده است. همچنین، در بک‌اند از زبان PHP و فریم‌ورک Laravel استفاده شده است. در طراحی این سایت، از سیستم Blade خود Laravel نیز بهره گرفته شده است که در ادامه، در قسمت روش پژوهش به بررسی کامل این ابزارها خواهیم پرداخت. پرسشنامه‌ای را تحت این عنوان برای ارزیابی رابط کاربری و عملکرد سایت میان 19 نفر از دانشجویان رفاه توزیع کردیم. در این پرسشنامه، به بررسی کاربردپذیری سایت پرداختیم و نتیجه ارزیابی از پاسخ‌های به دست آمده از کاربران نشان دهنده رضایت مطلوب کاربران از وبسایت بوده است
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9937
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0242‭BD ‭/242 1402 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :2