دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مفاهیم و کاربردهای نوین) (1398)
نوع مدرک:متون چاپی
شماره بازیابی :HF5415/1265 ‭/ه8 ب2 1398
عنوان :بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مفاهیم و کاربردهای نوین)
تکرار نام مولف :نویسنده [صحیح: ویراستار] گیتا هگد، جی. شینش ؛ مترجمان محسن اعظمی، معصومه آینه، مهدی حسن‌پور ویراستار علمی و ادبی شمس‌الله کاظمی
ناشر:کرمانشاه : دانشگاه رازی، انتشارات
سال نشر :1398
فروست :انتشارات دانشگاه رازی ؛ ۳۷۵
صفحه شمار:366 ص
ویژگی :مصور، جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-393028-5
قیمت :640000 ریال
یادداشتعنوان اصلی:Social media marketing : emerging concepts and applications,2017
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. 293 - 343
نمایه
شناسه افزوده :دانشگاه رازی
هگد ، گیتها، ویراستار
Heggde ، Githa
شاینش ، جی، ویراستار
Shainesh ، G
اعظمی ، محسن (1359 -)، مترجم
آینه ، معصومه (1374 -)، مترجم
حسین‌پور ، مهدی (1365 -)، مترجم
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی اینترنتی ؛ Internet marketing ؛ بازاریابی ارتباطی ؛ Relationship marketing ؛ رسانه‌های اجتماعی-- جنبه‌های اقتصادی ؛ Social media-- Economic aspects
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9345
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
13508HF5415/1265 ‭/ه8 ب2 1398 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
13515HF5415/1265 ‭/ه8 ب2 1398 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :1