دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

برند رسانه: چیستی، چرایی و چگونگی (1397) / محبی ، آرش (1359 -)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمحبی ، آرش (1359 -)، نویسنده
شماره بازیابی :HF5415/1255 ‭/م25ب4 1397
عنوان :برند رسانه: چیستی، چرایی و چگونگی
تکرار نام مولف :نوشته‌ی آرش محبی
ناشر:تهران : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها
سال نشر :1397
صفحه شمار:152 ص
ویژگی :مصور، نمودار، عکس
ابعاد :14/5×21/5 س‌م
شابک/شاپا978-964-993490--7
یادداشتکتابنامه: ص. [151] - - 152
978-964-9934-90-7
شناسه افزوده :ایران . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
موضوع‌ها :اصفا
برندسازی (بازاریابی) ؛ Branding (Marketing) ؛ رسانه‌های گروهی-- بازاریابی ؛ Mass media-- Marketing ؛ بازاریابی-- جنبه‌های اجتماعی ؛ Marketing-- Social aspects
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8733
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
12532HF5415/1255 ‭/م25 ب4 1397 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
12533HF5415/1255 ‭/م25 ب4 1397 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
13025HF5415/1255 ‭/م3 ب4 1397 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :5