دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی (با رویکردی به مدیریت نام تجاری) (1394) / کلی ، لاری دی (1955 - م)
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهکلی ، لاری دی (1955 - م)
شماره بازیابی :HF5826/5 ‭/ک8 ب4 1394
عنوان :برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی (با رویکردی به مدیریت نام تجاری)
تکرار نام مولف :نویسندگان لری. دی. کلی و دونالد دبلیو. جاگن هیمر ؛ مترجمان احمد روستا ، فرزاد مقدم
ناشر:تهران : سیته
سال نشر :1394
فروست :راهکارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ 22
صفحه شمار:153 ص
ویژگی :جدول
قیمت :125000 ریال
شناسه افزوده :جاگن‌هایمر ، دونالد دبلیو (1943 - م)
Jugenheimer ، Donald W
روستا ، احمد (1327 -)، مترجم
مقدم ، فرزاد (1350 -)، مترجم
رسولی سلوط ، حسین (1357 -)، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی ؛ برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی ؛ کالا‌های مارک‌دار
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1738
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
3003HF5826/5 ‭/ک8 ب4 1394 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
3004HF5826/5 ‭/ک8 ب4 1394 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
12225HF5826/5 ‭/ک8 ب4 1394 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
12226HF5826/5 ‭/ک8 ب4 1394 ن.4کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :4