کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم) (1397) / کردقرچه لو ، فاطمه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکردقرچه لو ، فاطمه، نویسندهشماره بازیابی :MA /265 1397عنوان :اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم)تکرار نام مولف :فاطمه کردقرچه لوناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)سال نشر :1397صفحه شمار:98صشناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین، استاد راهنما ساویزی ، بهناز، استاد مشاورموضوعها :اصفایادگیری ؛ نقشه های مفهومی ؛ جبر و معادله ؛ بدفهمیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8546زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی0265MA /265 1397 پایاننامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهریاضیاسناد معمولیموجود نسخههای الکترونیک مرتبط با رکورد Adobe Acrobat P... نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما