دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

روش‌های پژوهش در رسانه‌ها و ارتباطات: درآمدی بر رویکردهای کیفی و کمی (1398) / برگر ، آرتور ایسا (1933- م)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهبرگر ، آرتور ایسا (1933- م)، نویسنده
شماره بازیابی :P91/3 ‭/آ5 ر91398
عنوان :روش‌های پژوهش در رسانه‌ها و ارتباطات: درآمدی بر رویکردهای کیفی و کمی
تکرار نام مولف :آرتورآسا برگر ؛ ترجمه احسان شاه‌قاسمی و محمدرضا نیرو
ناشر:تهران : جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات
سال نشر :1398
صفحه شمار:612 ص
ویژگی :مصور، جدول
ابعاد :14×21 س‌م
شابک/شاپا978-6-00-460304-1
قیمت :950000 ریال
یادداشتعنوان اصلی: Media and communication research methods : an introduction to qualitative and quantitative approaches, 5th.ed, 2020
چاپ قبلی کتاب حاضر با عنوان "روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند با رویکرد تحقیق کمی و کیفی" با ترجمه کامبیز حیدرزاده و مهدی بنی‌اسدی توسط نشر علم در سال 1394 منتشر شده است
این کتاب در سال‌های 1398-1399 تجدید چاپ شده است
واژه‌نامه
کتابنامه: ص. 587-593
روش تحقیق در مدیریت تبلیغات و برند با رویکرد تحقیق کمی و کیفی
شناسه افزوده :جهاد دانشگاهی . سازمان انتشارات
شاه‌قاسمی ، احسان (1357 -)، مترجم
نیرو ، محمدرضا (1357 -)، مترجم
Press Organization Jahade Daneshgahi
موضوع‌ها :اصفا
رسانه‌های گروهی-- تحقیق ؛ Mass media-- Research ؛ ارتباط-- تحقیق ؛ Communication-- Research
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9341
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
13503P91/3 ‭/آ5 ر91398 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :384