دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

جامعه‌شناسی تبلیغات (1389) / یحیایی ایله‌ای ، احمد (1349 -)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهیحیایی ایله‌ای ، احمد (1349 -)، نویسنده
شماره بازیابی :HM1231 ‭/ی3 ج2 1400
عنوان :جامعه‌شناسی تبلیغات
تکرار نام مولف :نویسنده احمد یحیایی‌ایله‌ای
ناشر:تهران : جاجرمی
سال نشر :1389
صفحه شمار:200 ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-964-292-839-2
قیمت :60000 ریال
یادداشتچاپ دوم : 1391
کتابنامه: ص.197 - 200
موضوع‌ها :اصفا
تبلیغات-- جنبه‌های اجتماعی ؛ رسانه‌های گروهی و تبلیغات ؛ رسانه‌های گروهی و افکار عمومی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9270
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
13302HM1231 ‭/ی3 ج2 1400 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
13303HM1231 ‭/ی3 ج2 1400 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :451