دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

باز شناسی علل بدفهمی ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی در پاسخ دهی به سؤالات منتخب آزمون تیمز(2015) و ارائه راه کارهای مناسب (1399) / کارگری سیسی ، نرجس، نویسنده بازکردن سند0334.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهکارگری سیسی ، نرجس، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/334 1399
عنوان :باز شناسی علل بدفهمی ریاضی دانش آموزان پسر پایه چهارم ابتدایی در پاسخ دهی به سؤالات منتخب آزمون تیمز(2015) و ارائه راه کارهای مناسب
تکرار نام مولف :نرجس کارگری سیسی
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1399
صفحه شمار:ص.119
شناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین، استاد راهنما
مرجانی ، بهناز، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
بدفهمی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8976
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0334‭MA ‭/334 1399 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :293