دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تاریخ ریاضیات بر روی انگیزه ، علاقه، اضطراب و یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه (1399) / طوطی شیرازی ، پریسا، نویسنده بازکردن سند0324.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهطوطی شیرازی ، پریسا، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/324 1399
عنوان :بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تاریخ ریاضیات بر روی انگیزه ، علاقه، اضطراب و یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه
تکرار نام مولف :پریسا طوطی شیرازی
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1399
صفحه شمار:ص.106
شناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
اضطراب
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8966
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0324‭MA ‭/324 1399 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :291