![]()
بررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان (1397) / نصیری ، زهرا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه نصیری ، زهرا، نویسنده شماره بازیابی : BD /154 1397 عنوان : بررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان تکرار نام مولف : زهرا نصیری ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1397 صفحه شمار: 80 ص شناسه افزوده : میراسلامی ، راحله، استاد راهنما موضوعها : اصفا
برنامه درسی ؛ نیازهای فردی ؛ نیازهای اجتماعی ؛ نیازهای شغلیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=7704 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0154 BD /154 1397 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود ![]()
بررسی میزان تحقق اهداف کتاب جدید ریاضی دهم در کلاس درس؛ مورد مطالعه منطقه 5 تهران (1398) / مزینانی ، آزاده، نویسنده
![]()
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه مزینانی ، آزاده، نویسنده شماره بازیابی : MA /328 1398 عنوان : بررسی میزان تحقق اهداف کتاب جدید ریاضی دهم در کلاس درس؛ مورد مطالعه منطقه 5 تهران تکرار نام مولف : آزاده مزینانی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1398 صفحه شمار: ص.87 شناسه افزوده : آشنا ، امیرحسین، استاد راهنما موضوعها : اصفا
برنامه درسیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8970 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0328 MA /328 1398 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه ریاضی اسناد معمولی موجود ![]()
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های رویکرد فطرت گرایی توحیدی (1402) / حسینی ، حمیده سادات، نویسنده
![]()
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه حسینی ، حمیده سادات، نویسنده شماره بازیابی : MA /535 1402 عنوان : تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های رویکرد فطرت گرایی توحیدی تکرار نام مولف : حمیده سادات حسینی ناشر: تهران : دانشکده غیردولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1402 شناسه افزوده : رجایی ، ملیحه، استاد راهنما موضوعها : اصفا
فطرتگرایی توحیدی ؛ هدیه های آسمان ؛ فطرت ؛ برنامه درسیچکیده : هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب «هدیههای آسمان» دوره دوم ابتدایی بر مبنای پاسخ به سؤالات رویکرد مؤلفههای فطرتگرایی توحیدی است. در این پژوهش، به بررسی میزان توجه به این مؤلفهها در متن، تصاویر و فعالیتها شامل (برایم بگو، بحث و تفکر، ایستگاه خلاقیت، بگرد و پیدا کن، همخوانی، دعا کنید و ...) مورد بررسی پرداخته شده است. روش پژوهش به صورت تحلیل محتوای قیاسی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کتابهای هدیههای آسمان دوره دوم ابتدایی (پایههای چهارم، پنجم، ششم) در سال تحصیلی 1402-1401 بوده و نمونهگیری به صورت هدفمند انجام شده است. ابتدا رویکرد فطرتگرایی توحیدی را مطالعه کرده و مولفههای آن را از مقاله «عناصر و مؤلفههای برنامه درسی فطرتگرای توحیدی در تربیت دینی متربیان» که توسط تجاری مقدم، امین خندقی و قندیلی (1399) انجام شده است، استخراج نموده و سپس کتابهای هدیههای آسمان پایه چهارم، پنجم و ششم ابتدایی بر مبنای آن مولفه ها تحلیل شده اند. یافتههای پژوهش نشان داد در کتاب هدیههای آسمان دوره دوم ابتدایی، در قسمت متن کتاب بیشترین توجه به مؤلفه خیر و فضیلت اخلاقی – عشق و محبت و دوستی میتوان اشاره کرد امّا کمترین توجه به مؤلفه خلاقیت و ابداع شده است. در قسمت فعالیت کتاب بیشترین توجه به مؤلفه تعقل و خردورزی – خلاقیت و ابداع شده است ولی کمترین توجه به مؤلفه جمال و زیباییجویی شده است. در قسمت تصاویر کتاب مرکز توجه روی مؤلفههای جمال و زیباییجویی – تعقل و خردورزی میباشد. در مقوله شاخص حقیقتجویی و علمجویی به عنوان مثال در کتاب هدیههای آسمان پایه چهارم ابتدایی درس اول آن پرسش در فعالیت این بوده: « دانه برای رشد به چه چیزهایی نیاز دارد؟ » به مقوله فراتر رفتن از ظاهر و جستن باطن امور توجهی نشده است. در مجموع، نتایج این پژوهش حاکی از آن است که کتابهای هدیههای آسمان دوره دوم ابتدایی به میزان قابل توجهی به برنامه درسی با تأکید بر مؤلفههای فطرتگرایی توحیدی نپرداخته است. توجه به برنامه درسی بر مبنای فطرتگرایی توحیدی میتواند به درک بهتر دانشآموزان از نظرآداب و اخلاق و نقشها و مسئولیتهای زندگی و مذهبی آنها کمک کند. لازم است که در تدوین متون آموزشی، به نقش مؤلفههای فطرتگرایی توحیدی نیز توجه شود تا دانشآموزان بتوانند خدا شناسی وهویت دینی و اجتماعی خود را به شکلی متعادل و متناسب با ارزشهای اسلامی و انسانی شکل دهند لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=10552 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0535 MA /535 1402 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود ![]()
طراحی برنامه درسی احتمال بر اساس رویکرد ریاضیات واقعیت مدار در دوره اول متوسطه (1401) / قاسمی ، زهرا، نویسنده
![]()
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه قاسمی ، زهرا، نویسنده عنوان : طراحی برنامه درسی احتمال بر اساس رویکرد ریاضیات واقعیت مدار در دوره اول متوسطه تکرار نام مولف : زهرا قاسمی ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 134ص شناسه افزوده : رفیع پور ، ابوالفضل، استاد راهنما موضوعها : اصفا
برنامه درسی ؛ ریاضیات واقعیت مدار ؛ احتمالچکیده : این پژوهش با هدف طراحی برنامه درسی احتمال براساس رویکرد ریاضیات واقعیتمدار در پایه هشتم صورت گرفته است. این مطالعه از نظر هدف، کاربردی و از نظر اجرا توصیفی است و با استفاده ابزار پیمایشی و روش کمی انجام شده است. نمونه مورد مطالعه 15 نفر از معلمان منطقه 12 شهر تهران هستند که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدهاند. در این پژوهش 5 فعالیت در زمینه احتمال پایه هشتم براساس رویکرد آموزش ریاضیات واقعیتمدار ارائه شده است که مورد تایید اساتید آموزش ریاضی قرار گرفته است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته شامل 17 گویه میباشد که روایی آن توسط اساتید آموزش ریاضی مورد تایید قرار گرفته و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ 882/0 تایید شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها، از روش آمار توصیفی استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد محتوای ریاضیات واقعیتمدار میتواند در زمینه احتمال بر بهبود و تقویت مهارت حل مسئله در دانشآموزان، توانایی تعمیم دانش آموخته شده به مسائل غیر مشابه، توانایی ساخت دانش احتمالاتی توسط خود دانشآموزان، کسب مهارت پیش بینی نتایج و احتمال پدیدههای اطراف در دانشآموزان تاثیر گذار باشد لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9545 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0394 MA /394 1401 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه روانشناسی اسناد معمولی موجود