دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

ارتباط متقاعدگرانه در تبلیغ (1393) / حکیم‌آرا ، محمد‌علی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهحکیم‌آرا ، محمد‌علی، نویسنده
شماره بازیابی :HM1231 ‭/ح8‭‮الف‬4 1393
عنوان :ارتباط متقاعدگرانه در تبلیغ
تکرار نام مولف :محمدعلی حکیم‌آرا
ویرایش :ویراست 2
ناشر:تهران : سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی
سال نشر :1393
فروست :سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی ؛ ۹۵۶
صفحه شمار:نه، 366 ص
شابک/شاپا978-964-530-604-3
قیمت :105000 ریال
یادداشتپشت جلد به انگلیسی: Mohammad Ali Hakimara. Persuasive communication in advertising
ویراست قبلی کتاب حاضر تحت عنوان "ارتباطات متقاعدگرانه و تبلیغ‌" توسط همین انتشارات در سال 1392 منتشر شده است
کتابنامه: ص. 354 - 366؛ همچنین به صورت زیرنویس
ارتباطات متقاعدگرانه و تبلیغ
978-964-530-604-3
شناسه افزوده :سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) . مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی
موضوع‌ها :اصفا
تبلیغات ؛ اقناع (روان‌شناسی)
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8714
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
12478HM1231 ‭/ح8‭ ‮الف‬4 1398 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
12479HM1231 ‭/ح8‭ ‮الف‬4 1398 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :364