دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

نورو مارکتینگ : نظریه و کاربرد (1392) / درگی ، پرویز (1345 -)، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهدرگی ، پرویز (1345 -)، نویسنده
شماره بازیابی :HF5415/12615 ‭/د4ن9 1392
عنوان :نورو مارکتینگ : نظریه و کاربرد : تازه‌ترین ابزار تحلیل تبلیغات و بازاریابی تجاری و سیاسی
تکرار نام مولف :مولف پرویز درگی ؛ ویراستاران احمد آخوندی، محسن جاویدموید
ناشر:تهران : بازاریابی
سال نشر :1392
صفحه شمار:237ص
ویژگی :جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-930316-8
قیمت :85000 ریال
یادداشتواژه‌نامه
978-600-93031-6-8
شناسه افزوده :آخوندی ، احمد (1341 -)، ویراستار
جاویدمؤید ، محسن (1361 -)، ویراستار
موضوع‌ها :اصفا
بازاریابی عصبی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8615
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
12213HF5415/12 ‭/د4 ن9 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  
12214HF5415/12 ‭/د4 ن9 1393 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :251