جمعه ۲۹ فروردین ۱۴۰۴
صفحه اصلی
تازههای کتابخانه
راهنما
ورود به سیستم
کدکاربری
Password
درخواست عضویت
کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
تایید
تمام مدارک
متون چاپی
متون خطی(دستنوشته)
اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم) (1397)
/
کردقرچه لو ، فاطمه
، نویسنده
نوع مدرک:
متون چاپی
سرشناسه
کردقرچه لو ، فاطمه
، نویسنده
شماره بازیابی :
MA
/265 1397
عنوان :
اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم)
تکرار نام مولف :
فاطمه کردقرچه لو
ناشر:
دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :
1397
صفحه شمار:
98ص
شناسه افزوده :
آشنا ، امیرحسین
، استاد راهنما
ساویزی ، بهناز
، استاد مشاور
موضوعها :
اصفا
یادگیری
؛
نقشه های مفهومی
؛
جبر و معادله
؛
بدفهمی
لینک ثابت رکورد:
../opac/index.php?lvl=record_display&id=8546
زبان مدرک :
فارسی
درخواست رزرو
فهرست موجودی مدرک
شماره ثبت
شماره بازیابی
نام عام مواد
محل نگهداری
بخش
وضعیت ثبت
وضعیت امانت
گرایش تحصیلی
0265
MA /265 1397
پایاننامه
کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه
ریاضی
اسناد معمولی
موجود
نسخههای الکترونیک مرتبط با رکورد
Adobe Acrobat P...
نظرهای کاربران درباره این مدرک
تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.
رای شما :
بدون امتیاز
بد
ضعیف
خوب
بسیار خوب
جذاب
موضوع
شرح نظر شما