دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم) (1397) / کردقرچه لو ، فاطمه، نویسنده بازکردن سند0265.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهکردقرچه لو ، فاطمه، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/265 1397
عنوان :اثربخشی به کارگیری نقشه مفهومی در کاهش بدفهمی و پیشرفت یادگیری مباحث جبری دوره اول متوسطه (پایه هشتم)
تکرار نام مولف :فاطمه کردقرچه لو
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1397
صفحه شمار:98ص
شناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین، استاد راهنما
ساویزی ، بهناز، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
یادگیری ؛ نقشه های مفهومی ؛ جبر و معادله ؛ بدفهمی
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8546
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0265‭MA ‭/265 1397 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :400