اثر بخشی روش مهارت آموزی کودک راه حل محور بر عزت نفس و تنظیم هیجان در کودکان شهر تهران (1399) / رحمانی ، غزاله، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رحمانی ، غزاله، نویسنده عنوان : اثر بخشی روش مهارت آموزی کودک راه حل محور بر عزت نفس و تنظیم هیجان در کودکان شهر تهران تکرار نام مولف : غزاله رحمانی ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1399 صفحه شمار: 153ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما موضوعها : اصفا
روش مهارت آموزی کودک ؛ عزت نفس ؛ تنظیم هیجانیچکیده : هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی روش مهارت آموزی کودک راه حل محور بر عزت نفس و تنظیم هیجان در کودکان شهر تهران می باشد. در این پژوهش از روش نیمه آزمایشی با طرح تک آزمودنی در سری های زمانی استفاده شد. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانش آموزان پایه سوم دبستان پسرانه ی مبین منطقه پنج و دبستان دخترانه ی رضوان منطقه پنج شهر تهران بود که تعداد دو نفر از هرکدام(یک دختر و یک پسر)، به عنوان نمونه و با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. فرضیه های پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS مورد آزمون قرار گرفتند.
در این پژوهش از روش نیمه آزمایشی با طرح تک آزمودنی در سری های زمانی استفاده شد. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانش آموزان پایه سوم دبستان پسرانه ی مبین منطقه پنج و دبستان دخترانه ی رضوان منطقه پنج شهر تهران بود که تعداد دو نفر از هرکدام(یک دختر و یک پسر)، به عنوان نمونه و با روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. فرضیه های پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS مورد آزمون قرار گرفتند. این پژوهش براساس الگوی مهارت آموزی کودک راه حل محور طی شش جلسه ی 60 دقیقه ای و در طول 6 هفته اجرا گردید و پروتکل گام به گام این پژوهش مبتنی بر الگوی پانزده مرحله ای دکتر بن فورمن بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از تحلیل دیداری استفاده شد. تحلیل دیداری نمودار در طرحهای آزماشی تک آزمودنی در دو سطح انجام میشود، تحلیل درون موقعیتی و تحلیل بین موقعیتی. در این پژوهش جهت بررسی اثر بخشی روش بکار برده شده از روش A-B-A و فرمول درصد بهبودی استفاده شد.
نتایج تحلیل فرضیه اول پژوهش نشان داد که با توجه به درصد بهبودی 66/91 در متغیر عزت نفس، آموزش روش راه حل محور کودک بر افزایش عزت نفس کودکان موثر است. نتایج تحلیل فرضیه دوم نیز نشان داد که درصد بهبودی متغیز تنظیم هیجان طی انجام این پژوهش عدد 74 بوده است که از این میزان می توان پذیرفت آموزش به شیوه ی راه حل محور بر تنظیم هیجان کودکان نیز تاثیر داردلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9615 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0469 MA /469 1399 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش الگوی مراقبت از خود اورم بر خودکنترلی و ادراک شایستگی(مورد مطالعه: دانش آموزان دختر پایه پنجم) (1398) / علیزاده ثابت ، نفیسه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه علیزاده ثابت ، نفیسه، نویسنده عنوان : اثربخشی آموزش الگوی مراقبت از خود اورم بر خودکنترلی و ادراک شایستگی(مورد مطالعه: دانش آموزان دختر پایه پنجم) تکرار نام مولف : نفیسه علیزاده ثابت ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1398 صفحه شمار: 120ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما موضوعها : اصفا
خود کنترلی ؛ ادراک شایستگیچکیده : این مطالعه با هدف اثربخشی آموزش الگوی مراقبت از خود اورم بر خودکنترلی و ادراک شایستگی در دانش آموزان دختر پایه پنجم انجام شد. روش پژوهش حاضر شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون، پس آزمون و پیگیری بود. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان دختر پایه پنجم منطقه 5 شهر تهران در سال تحصیلی 98-97 بودند. ابتدا 30 دانش آموز به صورت در دسترس انتخاب شدند و توسط پرسشنامه های خودکنترلی (کندال و ویلکاکس، 1979) و ادراک شایستگی کودکان (هارتر، 1982) مورد ارزیابی قرار گرفتند. سپس از میان 30 نفر با گمارش تصادفی، دو گروه 15 نفره تشکیل شد که یک گروه در گروه آزمایش و گروه دیگر در گروه کنترل قرار گرفتند. ملاک های ورود برای گروه نمونه عبارت بودند از: جنسیت زن، سن بین 10 تا 12 سال، دانش آموز پایه پنجم ابتدایی و نمره پایین در پرسشنامه های خودکنترلی و ادراک شایستگی. گروه آزمایش 10 جلسه تحت آموزش مراقبت از خود قرار گرفت؛ در حالی که گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکرد. نتایج حاصل از تحلیل کواریانس نشان داد: آموزش الگوی مراقبت از خود اورم بر خودکنترلی و ادراک شایستگی گروه آزمایش اثرگذار بوده است. اما آموزش مراقبت از خود در مرحله پیگیری و گذر زمان 2 ماهه اثربخشی اش را بر خودکنترلی و ادراک شایستگی از دست داده بود. پیشنهاد می شود آموزش مراقبت از خود بر متغیرهای وابسته دیگر آزمایش شود تا تاثیر آن مورد بررسی قرار گیرد لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9601 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0455 MA /455 1398 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش گروهی ایمن سازی در برابر استرس مایکنبام بر تنظیم شناختی هیجان و صمیمیت زنان متاهل (1396) / بهاءالدینی ، حمیده، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه بهاءالدینی ، حمیده، نویسنده شماره بازیابی : MA /161 1396 عنوان : اثربخشی آموزش گروهی ایمن سازی در برابر استرس مایکنبام بر تنظیم شناختی هیجان و صمیمیت زنان متاهل تکرار نام مولف : حمیده بهاء الدینی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1396 صفحه شمار: 123ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما زند کریمی ، غزال، استاد مشاور موضوعها : اصفا
ایمن سازی در برابر استرس ؛ تنظیم شناختی هیجان ؛ تنظیم هیجان مثبت ؛ تنظیم هیجان منفی ؛ صمیمیت زناشوییلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=7745 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0161 MA /161 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش گروهی حل مسأله به شیوه گلدفرید بر تحمل ناکامی و انگیزه پیشرفت(مورد مطالعه: دانش آموزان دختر شهر تهران) (1396) / شرکت ، نفیسه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه شرکت ، نفیسه، نویسنده عنوان : اثربخشی آموزش گروهی حل مسأله به شیوه گلدفرید بر تحمل ناکامی و انگیزه پیشرفت(مورد مطالعه: دانش آموزان دختر شهر تهران) تکرار نام مولف : نفیسه شرکت ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1396 صفحه شمار: 158ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما موضوعها : اصفا
مهارت حل مسأله ؛ گلدفرید ؛ تحمل ناکامی ؛ انگیزه ی پیشرفتلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9564 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0418 MA /418 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش گروهی رویکرد راهحلمحور بر خودکارآمدی و عزت نفس زنان خانهدار شهر تهران (1400) / باقری پور ، فریبا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه باقری پور ، فریبا، نویسنده شماره بازیابی : MA /358 1400 عنوان : اثربخشی آموزش گروهی رویکرد راهحلمحور بر خودکارآمدی و عزت نفس زنان خانهدار شهر تهران تکرار نام مولف : فریبا باقری پور ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1400 صفحه شمار: ص.83 شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما موضوعها : اصفا
آموزش گروهي رويكرد راه حل محورلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9317 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0358 MA /358 1400 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه راه حل مدار بر تعارض کار و خانواده(کار- خانواده، خانواده-کار) و فرسودگی شغلی کارکنان ناجا (1397) / سامعه ، عاطفه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه سامعه ، عاطفه، نویسنده شماره بازیابی : MA /301 1397 عنوان : اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه راه حل مدار بر تعارض کار و خانواده(کار- خانواده، خانواده-کار) و فرسودگی شغلی کارکنان ناجا تکرار نام مولف : عاطفه سامعه ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1397 صفحه شمار: ص.77 شناسه افزوده : زند کریمی ، غزال، استاد راهنما جعفری ، میرسعید، استاد مشاور موضوعها : اصفا
فرسودگی شغلیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8943 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0301 MA /0301 1397 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی آموزش گروهی نظریه انتخاب بر تاب آوری و عزت نفس کودکان کار (1398) / مهدوی زاده ، فاطمه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه مهدوی زاده ، فاطمه، نویسنده شماره بازیابی : MA /304 1398 عنوان : اثربخشی آموزش گروهی نظریه انتخاب بر تاب آوری و عزت نفس کودکان کار تکرار نام مولف : فاطمه مهدوی زاده ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1398 صفحه شمار: 162.ص شناسه افزوده : دیبا واجاری ، مریم، استاد راهنما جعفری ، میرسعید، استاد مشاور موضوعها : اصفا
عزت نفسلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8946 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0304 MA /304 1398 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت با خود بر احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی کودکان کار شهر تهران (1398) / سادات رضوی ، سیده فرزانه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه سادات رضوی ، سیده فرزانه، نویسنده شماره بازیابی : MA /306 1398 عنوان : اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت با خود بر احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی کودکان کار شهر تهران تکرار نام مولف : سیده فرزانه سادات رضوی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1398 صفحه شمار: 100.ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما اله داد ، رضوان، استاد مشاور موضوعها : اصفا
سازگاری اجتماعیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8948 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0306 MA /306 1398 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر (1397) / رضازاده ، زینب السادات، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رضازاده ، زینب السادات، نویسنده شماره بازیابی : MA /215 1397 عنوان : اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر اشتیاق تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر تکرار نام مولف : زینب السادات رضازاده ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1397 صفحه شمار: 98ص شناسه افزوده : پور شهریاری ، مه سیما، استاد راهنما جعفری ، میرسعید، استاد مشاور موضوعها : اصفا
مشاوره گروهی راه حل محور ؛ اشتیاق تحصیلی ؛ سازگاری اجتماعی ؛ دانشجویان دخترلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8186 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0215 MA /215 1397 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر الگوی خود نظم بخشی زیمرمن بر تحمل ناکامی و احساس غربت دانشجویان دخترخوابگاهی (1396) / قنبری علویجه ، شایسته، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه قنبری علویجه ، شایسته، نویسنده عنوان : اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر الگوی خود نظم بخشی زیمرمن بر تحمل ناکامی و احساس غربت دانشجویان دخترخوابگاهی تکرار نام مولف : شایسته قنبری علویجه ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1396 صفحه شمار: 90ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما موضوعها : اصفا
خود نظم بخشی ؛ تحمل ناکامی ؛ احساس غربتچکیده : زمینه و هدف : هدف پژوهش حاضر اثربخشی الگوی خودتنظیمی بر احساس غربت و تحمل ناکامی دانشجویان دختر است.
روش بررسی: در این مداخله نیمه آزمایشی، جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان غیر بومی جدید الورود (سال تحصیلی1396-1395) مقطع کارشناسی ساکن خوابگاه دانشگاه الزهرا(س) می باشد. برای انتخاب نمونه اولیه از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد و برای 50 نفر دو پرسشنامه احساس غربت (HQ، آرچر و همکاران،1998) و تحمل ناکامی (هارینگتون،2005) اجرا گردید. از این تعداد، 26 نفر که دارای نمره بالا در احساس غربت و نمره پایین در تحمل ناکامی بودند، انتخاب شدند که با استفاده از روش تصادفی 13 نفر در گروه کنترل و 13 نفر در گروه آزمایش قرار گرفته اند که در مرحله اجرای مداخله، آزمودنی های گروه آزمایش به 8 نفر افت پیدا کردند و در نتیجه در تحلیل آماری داده ها در هر دو گروه همان 8 نفر ملاک قرار گرفت. گروه آزمایش 8 جلسه تحت مشاوره گروهی مبتنی بر الگوی خود نظم بخشی قرار گرفتند و در پایان هر دو گروه مورد پس آزمون قرار گرفتند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون آماری تحلیل کواریانس و مانکوا انجام شد .
نتیجه گیری: مطابق یافته های این مطالعه مشاوره گروهی مبتنی بر الگوی خود نظم بخشی توانسته است به طور کلی میزان تحمل ناکامی و احساس غربت را در گروه آزمایش به طور معناداری افزایش (05/0) و کاهش(023/0) دهد، اگرچه در تمام خرده مقیاس ها معناداری یافت نشدلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9612 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0466 MA /466 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود ارائه الگوی مفهومی بسترها و راهبردهای افزایش هوش هیجانی براساس تجربه زیسته ی مادران با نوجوانان دارای هوش هیجانی بالا (1396) / باقری ورکانه ، صدیقه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه باقری ورکانه ، صدیقه، نویسنده شماره بازیابی : MA /160 1396 عنوان : ارائه الگوی مفهومی بسترها و راهبردهای افزایش هوش هیجانی براساس تجربه زیسته ی مادران با نوجوانان دارای هوش هیجانی بالا تکرار نام مولف : صدیقه باقری ورکانه ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1396 صفحه شمار: 72ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما گوهری پور ، مرتضی، استاد مشاور موضوعها : اصفا
هوش هیجانی ؛ نوجوانان ؛ تجربه زیسته مادرانلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=7739 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0160 MA /160 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود ارتقاء سلامت روان و سازگاری اجتماعی با درمان کوتاه راه حل محور؛ آموزش گروهی زنان زندانی جرائم غیرعمد (1398) / قربانی ندرآبادی ، زهرا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه قربانی ندرآبادی ، زهرا، نویسنده شماره بازیابی : MA /310 1398 عنوان : ارتقاء سلامت روان و سازگاری اجتماعی با درمان کوتاه راه حل محور؛ آموزش گروهی زنان زندانی جرائم غیرعمد تکرار نام مولف : زهرا قربانی ندر آبادی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1398 صفحه شمار: ص.133 شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما پیریایی ، صالحه، استاد مشاور موضوعها : اصفا
زنان زندانیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8952 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0310 MA /310 1398 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود بررسی رابطه بین دلبستگی مادر - کودک و اشتغال مادران منطقه 12 شهر تهران (1396) / ثقفی ، طاهره، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه ثقفی ، طاهره، نویسنده شماره بازیابی : BD /129 1396 عنوان : بررسی رابطه بین دلبستگی مادر - کودک و اشتغال مادران منطقه 12 شهر تهران تکرار نام مولف : طاهره ثقفی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1396 صفحه شمار: 85ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6899 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0129 BD /129 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه گلکویی ، الهام، نویسنده شماره بازیابی : BD /119 1396 عنوان : بررسی رابطه رضایت مندی زناشویی و هوش هیجانی تکرار نام مولف : الهام گلکویی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1396 صفحه شمار: 71ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، نویسنده موضوعها : اصفا
هوش هیجانی ؛ رضایت زناشوییلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=3487 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0119 BD /119 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود بررسی شیوع اختلال های رفتاری دانش آموزان پسر دوره دبستان منطقه 12 شهر تهران (1396) / امیری ، محیا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه امیری ، محیا، نویسنده شماره بازیابی : BD /128 1396 عنوان : بررسی شیوع اختلال های رفتاری دانش آموزان پسر دوره دبستان منطقه 12 شهر تهران تکرار نام مولف : محیا امیری ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1396 صفحه شمار: 58ص شناسه افزوده : جعفری ، میرسعید، استاد راهنما لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6898 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0128 BD /128 1396 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود