کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه الزامات حقوقی و قانونی بر فرآیند تجاریسازی تلویزیون ج.ا.ا (1398) / مهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسندهشماره بازیابی :P96 /م9 ح7 1400عنوان :حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه الزامات حقوقی و قانونی بر فرآیند تجاریسازی تلویزیون ج.ا.اتکرار نام مولف :مولفان سیدمحمد مهدیزاده، محسن غلامیناشر:تهران : مجدسال نشر :1398فروست :مجد ؛ ۱۳۳۹ صفحه شمار:276 صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-222-25145-1قیمت :420000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: .Seyed Mohamad Mehdizadeh, Mohsen Gholami. Rights of audience in the madia commercial advertising legal and lawful requirments on commercialization process of IRIB کتابنامه: ص. 267 - 276؛ همچنین به صورت زیرنویسشناسه افزوده :غلامی ، محسن (1366-)موضوعها :اصفارسانههای گروهی و تبلیغات-- ایران ؛ Mass media and propaganda-- Iran ؛ آگهیهای تبلیغاتی-- قوانین و مقررات-- ایران ؛ Advertising laws-- Iranلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9354زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13532P96 /م9 ح7 1400 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13535P96 /م9 ح7 1400 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما فرایندها و تاثیرات رسانهها (٬ 1393) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :P94 /ف4 1393عنوان :فرایندها و تاثیرات رسانههاتکرار نام مولف :ویراستاران رابینال. نابی٬ ماریبث اولیور ؛ مترجم سیدمحمد مهدیزادهناشر:تهران : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،مرکز تحقیقاتسال نشر :٬ 1393صفحه شمار:474 صشابک/شاپا978-964-7378-40-6شناسه افزوده :نبی ، رابین ال، ویراستار Nabi ، Robin L اولیور ، مری بت، ویراستار Oliver ، Mary Beth مهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، مترجم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . مرکز تحقیقاتموضوعها :اصفارسانههای گروهی -- جنبههای اجتماعی ؛ رسانههای گروهی -- تاثیر ؛ رسانههای گروهی -- تاثیر -- تحقیق -- روششناسی ؛ رسانههای گروهی -- جنبههای روانشناسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=7276زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی10336P94 /ف4 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی (1391) / مهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسندهشماره بازیابی :P90 /م9ن6 1391عنوان :نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادیتکرار نام مولف :سیدمحمد مهدیزادهناشر:تهران : همشهریسال نشر :1391صفحه شمار:338 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-241-173-3قیمت :80000 ریالیادداشتچاپ اول: 1389 (فیپا) 978-964-241-173-3موضوعها :اصفارسانههای گروهی-- فلسفهلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8274زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12064P90 /م9 ن6 1397 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ 12065P90 /م9 ن6 1397 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ 11751P90 /م9ن6 1396 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود اعضایی که این مدرک را امانت گرفتهاند همچنین مدارک زیر را نیز مطالعه کرده اند : اصول و مبانی حقوق بینالملل ارتباطاتبیابانی, غلامحسین (1344 -) نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما