کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
ساختار و معنای تبلیغات در جامعه مدرن (1384) / جوت ، گارت، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهجوت ، گارت، نویسندهشماره بازیابی :HM1231 /ج9 س2 1384عنوان :ساختار و معنای تبلیغات در جامعه مدرنتکرار نام مولف :گارت اس جوت و ویکتوریا دانلمترجم اصغر افتخاریناشر:تهران : دانشگاه امام صادق(ع)، مرکز تحقیقاتسال نشر :1384صفحه شمار:20صموضوعها :اصفاتبلیغات ؛ اقناع ؛ افکار عمومی ؛ آگهی های تبلیغاتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=6819زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی9821HM1231 /ج9 س2 1384 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناع (1383) / اصغرکیا ، علی، نویسنده همکار نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهاصغرکیا ، علی، نویسنده همکارشماره بازیابی :P90 /ک9 م2 1383عنوان :مبانی ارتباط، تبلیغ و اقناعتکرار نام مولف :علی اصغرکیاناشر:تهران [ایران] : موسسه انتشاراتیسال نشر :1383صفحه شمار:235صویژگی :ارتباطات؛12. نظریه هاشابک/شاپا978-964-670-759-7شناسه افزوده :سعیدی ، رحمان (1329 -)، نویسندهموضوعها :اصفاارتباط ؛ مخاطبان ؛ اقناع (روانشناسی)-- جنبههای مذهبی ؛ اقناع (روانشناسی) ؛ اقناعلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9911زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی14415P90 /ک9 م2 1383 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهرشته علوم ارتباطاتاسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما