کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
ساختار و معنای تبلیغات در جامعه مدرن (1384) / جوت ، گارت، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهجوت ، گارت، نویسندهشماره بازیابی :HM1231 /ج9 س2 1384عنوان :ساختار و معنای تبلیغات در جامعه مدرنتکرار نام مولف :گارت اس جوت و ویکتوریا دانلمترجم اصغر افتخاریناشر:تهران : دانشگاه امام صادق(ع)، مرکز تحقیقاتسال نشر :1384صفحه شمار:20صموضوعها :اصفاتبلیغات ؛ اقناع ؛ افکار عمومی ؛ آگهی های تبلیغاتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=6819زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی9821HM1231 /ج9 س2 1384 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما