کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
راهنمای برنامهریزی بازار (1387) / بنگز ، دیوید اچ، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهبنگز ، دیوید اچ، نویسندهشماره بازیابی :HF5415/122 /ب9 ر2 1387عنوان :راهنمای برنامهریزی بازار : برنامه بازاریابی محصولتکرار نام مولف :دیوید اچ. بنگزترجمه محمد اعرابی ، رضا آرمانپورناشر:تهران : دفتر پژوهشهای فرهنگیسال نشر :1387فروست :فرهنگ و مدیریت ؛ 52 صفحه شمار:332 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-379-144-5قیمت :59000 ریالیادداشتعنوان اصلی: The market planning guide: creating a plan to successfully market your business, product, or service, 6th ed., c2002 واژهنامه برنامه بازاریابی محصولشناسه افزوده :اعرابی ، سیدمحمد (1330 -)، مترجم دفتر پژوهشهای فرهنگی آرمانپور ، رضا (1359 -)، مترجملینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3895زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی5943HF5415/122 /ب9 ر2 1387 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما