کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اصول مشتری مداری (بانکداری ، هتلداری و خودروسازی) (1388) / یحیایی ایلهای ، احمد (1349 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهیحیایی ایلهای ، احمد (1349 -)شماره بازیابی :HF5415/5 /ی3 فلا6 1388عنوان :اصول مشتری مداری (بانکداری ، هتلداری و خودروسازی)تکرار نام مولف :احمد یحیاییایلهایناشر:تهراد : جاجرمیسال نشر :1388صفحه شمار:238 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-292-817-0قیمت :60000 ریالموضوعها :اصفاخدمات مشتری -- مدیریت ؛ مشتریشناسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3086زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی4786HF5415/5 /ی3 فلا6 1388 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما