تاثیر توانمندسازی هیجانات بر افزایش هوش هیجانی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان اول ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 1400ـ 1401 (1401) / فراهانی ، ستاره، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه فراهانی ، ستاره، نویسنده عنوان : تاثیر توانمندسازی هیجانات بر افزایش هوش هیجانی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان اول ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 1400ـ 1401 تکرار نام مولف : ستاره فراهانی ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 190ص شناسه افزوده : شعبانی ، زهرا، نویسنده شعبانی ، زهرا، استاد راهنما موضوعها : اصفا
هوش هیجانی کودکان ؛ خود پنداره تحصیلی ؛ ارتباط با همسالان ؛ ابراز وجودچکیده : پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر توانمندسازی هیجانات بر ارتقا هوش هیجانی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر تهران انجام شد. این پژوهش با توجه به هدف و کاربرد از نوع پژوهش کاربردی است. بنابراین طرح پژوهش حاضر مداخله¬ای در چهارچوب روش نیمه آزمایشی و در قالب طرح پیش¬آزمون ـ پس¬آزمون با گروه کنترل می ¬باشد. جامعه¬ی آماری این پژوهش کلیه¬ی دانش¬آموزان پایه¬ی اول ابتدایی شهر تهران در سال تحصیلی 1400 ـ 1401است. حجم نمونه آماری این پژوهش 60 نفر بوده که 30 نفر گروه کنترل و 30 نفر گروه آزمایش بوده اند (حجم نمونه بر اساس دیدگاه استیونس ، به ازای هر متغیر مستقل 15 مورد در نظر گرفته شود). برای انتخاب نمونه با استفاده از روش نمونه¬گیری تصادفی اول، انتخاب یک منطقه از میان مناطق آموزش و پرورش شهر تهران. دوم، انتخاب یک مدرسه از بین مدارس منطقه 5 تهران. سوم، انتخاب دو کلاس پایه اول از مدرسه لاله های انقلاب اسلامی که با استفاده از روش تصادفی انتخاب شد. آموزشی ارتقای هوش هیجانی طی 20 جلسه 45 دقیقه ای، هفته ای سه بار در محل مدرسه اجرا شد. ابزار اندازه گیری هوش هیجانی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان شامل پرسشنامه هوش هیجانی (پیترز و ماورولی، 2008) در مرحله پیش آزمون، پس آزمون مورد استفاده قرار گرفت. پرسشهای پژوهش با آزمون های تحلیل کواریانس تک متغیره و چند متغیره و با استفاده از نرم افزار SPSS بررسی شد. یافته های حاصل از تحلیل واریانس چند متغیره حاکی از این است که سطح معناداری آماره ی F آزمون هتلینگ با مقدار 19.117 از 0.05 جدول بیشتر است بنابراین بین گروه آزمایش و کنترل حداقل در یکی از متغیر های وابسته تفاوت معناداری وجود دارد. که با توجه به نتایج به دست آمده بین هر دو متغیرها (هوش هیجانی و خود پنداره تحصیلی) در گروه آزمایش و کنترل تفاوت معناداری وجود دارد. یافته های پژوهش حاضرنشان دهنده تاثیر توانمندسازی هیجانات بر ارتقا هوش هیجانی و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی است لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9528 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0377 MA /377 1401 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه سلیگمن ، مارتین ای. پی شماره بازیابی : BJ1477 /س8 خ9 1393 عنوان : خوشبینی آموخته شده تکرار نام مولف : مارتین ای.پی. سلیگمن ؛ مترجم نازنین نیلفروشان ناشر: اصفهان : انتشارات نگارخانه سال نشر : 1393 صفحه شمار: 336 ص ویژگی : جدول شابک/شاپا 978-6-00-714817-4 قیمت : 120000 ریال شناسه افزوده : نیلفروشان ، نازنین (1358 -)، مترجم عابدی ، محمدرضا (1345 -)، ناظر موضوعها : اصفا
خوشبینی ؛ ابراز وجودلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2773 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 4420 BJ1477 /س8 خ9 1393 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه برن ، روندا، نویسنده شماره بازیابی : BF575 /ب4 ر2 1400 عنوان : راز معجزه شکرگزاری تکرار نام مولف : نویسنده راندا برن ؛ ترجمه علیرضا همتی، فاطمه عزیزی ناشر: تهران : نشر بیشه سال نشر : 1400 ناشر دیگر : اندیشه فاضل صفحه شمار: 200ص ویژگی : مصور ابعاد : 5/14×5/21 سم شابک/شاپا 978-6-00-758739-3 قیمت : 750000 ریال یادداشت عنوان اصلی: The magic,2012
کتاب حاضر نخستینبار با عنوان " معجزه" با ترجمه "نفیسه معتکف" توسط نشر لیوسا در سال 1391و همچنین در سال 1391 تحت عناوین متفاوت نیز منتشر شده است
معجزهشناسه افزوده : همتی ، علیرضا (1359 -)، مترجم Hemmati ، Alireza عزیزی ، فاطمه (1380-)، مترجم موضوعها : اصفا
قدرشناسی ؛ Gratitude ؛ ابراز وجود ؛ Self-realization ؛ موفقیت ؛ Successلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9127 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 13045 BF575 /ب4 ر2 1400 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه روانشناسی اسناد معمولی موجود
آشنایی با ادیان بزرگ توفیقی, حسین (1330 -) آموزههای تربیتی آیات قرآن کریم با تاکید سیرهی پیامبران علیهمالسلام رشیدی, شیرین (1366-) مقدمهای بر: روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائی افروز, غلامعلی (1329 -)
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه برن ، روندا، نویسنده شماره بازیابی : BF575 /ب4 م6 1401 عنوان : معجزه تکرار نام مولف : نویسنده راندا برن ؛ مترجم فهیمه فتحی ویراستار الناز خجسته ناشر: تهران : انتشارات آرایان سال نشر : 1398 صفحه شمار: 208 ص ویژگی : مصور ابعاد : 14/5 × 21/5 سم شابک/شاپا 978-6-00-987971-7 قیمت : 400000 ریال یادداشت عنوان اصلی: The magic, 2012
کتاب حاضر با عناوین مختلف توسط مترجمان و ناشران متفاوت در سالهای مختلف ترجمه و منتشر شده است
چاپ دوم: 1400
چاپ سوم: 1401
چاپ چهارم: 1401شناسه افزوده : فتحی ، فهیمه (1366 -)، مترجم خجسته ، الناز (1366 -)، ویراستار Khojaste ، Elnaz موضوعها : اصفا
قدرشناسی ؛ Gratitude ؛ ابراز وجود ؛ Self-realization ؛ موفقیت ؛ Successلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9075 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 12979 BF575 /ب4 م6 1401 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
آشنایی با ادیان بزرگ توفیقی, حسین (1330 -) آموزههای تربیتی آیات قرآن کریم با تاکید سیرهی پیامبران علیهمالسلام رشیدی, شیرین (1366-) مقدمهای بر: روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائی افروز, غلامعلی (1329 -)
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه برن ، روندا، نویسنده شماره بازیابی : BF575 /ق4 ب4 1392 عنوان : معجزهی سپاسگزاری تکرار نام مولف : راندا برن[مترجم] سیما فرجی ناشر: تهران : نسل نواندیش سال نشر : 1393 صفحه شمار: 259ص ابعاد : 5/14×21سم شابک/شاپا 978-964-236-460-2 قیمت : 89000 ریال یادداشت عنوان اصلی: .The magic
کتاب حاضر در سال 1391 با عنوان "معجزه" توسط نشر لیوسا و با عنوان "جادو" توسط نشر ذهن آویز با مترجمین متفاوت منتشر شده است
جادوشناسه افزوده : فرجی ، سیما (1352 -)، مترجم موضوعها : اصفا
قدرشناسی ؛ ابراز وجود ؛ موفقیتلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=4884 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 7296 BF575 /ق4 ب4 1396 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه منسون ، مارک (1984- م)، نویسنده شماره بازیابی : BJ1589 /م8ه9 1398 عنوان : هنر ظریف رهایی از دغدغهها: روشی نو برای خوب زندگی کردن تکرار نام مولف : منسون، مارک، 1984- م ناشر: تهران [ایران] : میلکان سال نشر : 1402 شابک/شاپا 978-6-00-881261-6 عنوان دیگر هنر ظریف بیخیالی. روشی نو برای خوب زندگی کردن شناسه افزوده : بشیری ، میلاد، مترجم موضوعها : اصفا
راه و رسم زندگی ؛ ابراز وجود ؛ Conduct of life ؛ Self-realizationلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=10305 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 14932 BJ1589 /م8ه9 1398 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه روانشناسی اسناد معمولی موجود پیش بینی خلاقیت براساس مهارت اجتماعی وعزت نفس دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان های تهران (1400) / آرزو باقریان، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه آرزو باقریان، نویسنده عنوان : پیش بینی خلاقیت براساس مهارت اجتماعی وعزت نفس دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان های تهران تکرار نام مولف : آرزو باقریان ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1400 صفحه شمار: 137ص شناسه افزوده : شعبانی ، زهرا، استاد راهنما موضوعها : اصفا
خلاقیت ؛ مهارتهای اجتماعی ؛ عزت نفس ؛ خود کنترلی ؛ ابراز وجودچکیده : پژوهش حاضر به پیش بینی سهم مهارت اجتماعی وعزت نفس برخلاقیت دانش آموزان پنجم ابتدایی می پردازد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی استروش این تحقیق همبستگی از نوع پیش بین است. جامعه آماری پژوهش شامل 31720 نفر از دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان های تهران است با روش نمونه گیری خوشه ای مرحله ای افراد نمونه انتخاب شدندکه با استفاده از جدول کرجسی مورگان حجم نمونه آماری 273نفر برآورد شد و افراد مورد مطالعه 321نفر که 121نفردختر و 183نفرپسراز شهرستان های شهریار، ملارد،دماوند و ورامین بوده است. ابزار جمع آوری اطلاعات از طریق سه پرسشنامه ، خلاقیت عابدی(1372)، پرسشنامه مهارت اجتماعی گرشام و الیوت نسخه دانش آموزی (1990)وپرسشنامه عزت نفس روزنبرگ (1965) است. پرسشنامه خلاقیت عابدی دارای 60 عبارت که شامل 4 خرده آزمون ،پرسشنامه مهارت اجتماعی دارای 27عبارت که شامل 4مولفه و پرسشنامه عزت نفس شامل 10عبارت می باشدروایی پرسشنامه ها به شیوه روایی صوری و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه گردید. از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و آزمونTبرای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده و محاسبات آماری با نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد بین خلاقیت و مهارت اجتماعی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. ضریب B مهارت اجتماعی و خلاقیت را 571/0 درصد مشخص کرد. بدین معنا که حداقل با 95 درصد اطمینان می توان بیان کرد نمره خلاقیت با مهارت اجتماعی دانش آموزان رابطه واقعی و معتبر وجود دارد. همچنین بین خلاقیت با عزت نفس دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد. ضریب B عزت نفس و خلاقیت 3/0 درصد مشخص کرد. بدین معناکه حداقل بانمره 95 درصد اطمینان می توان بیان کرد که نمره خلاقیت با عزت نفس دانش آموزان رابطه واقعی و معتبر وجود دارد لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9524 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0373 MA /373 1400 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود