دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

استراتژهای بازاریابی (1384) / ریس ، ال، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهریس ، ال، نویسنده
شماره بازیابی :HF5415 ‭/ر9‭‮الف‬ 5 1384
عنوان :استراتژهای بازاریابی : 22 قانون تغییرناپذیر مدیریت بازاریابی
تکرار نام مولف :آل ریس‌، جک تروتترجمه سهراب خلیلی‌شورینی
ناشر:تهران : یادواره کتاب
سال نشر :1384
صفحه شمار:125 ص
شابک/شاپا978-964-554-336-3
قیمت :7500 ریال (چاپ اول)
یادداشتعنوان اصلی The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
چاپ اول: 1380
عنوان روی جلد: 22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت‌، استراتژی‌‌های بازاریابی‌
22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت‌، استراتژی‌‌های بازاریابی‌
22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت بازاریابی
شناسه افزوده :تروت ، جک
Trout ، Jack
خلیلی شورینی ، سهراب (1329 -)، مترجم
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3811
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
5832HF5415 ‭/ر9‭ ‮الف‬5 1384 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :244