کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
واقع در: تهران
هنر درمانی بالینی راهنمایی جامع (1378) / لندگارتن ، هلن (1921 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهلندگارتن ، هلن (1921 - م)، نویسندهشماره بازیابی :RC489 /ه9 ل9 1378عنوان :هنر درمانی بالینی راهنمایی جامعتکرار نام مولف :تالیف هلن لند گارتن ؛ مترجم کیانوش هاشمیان، الهام ابوحمزهناشر:تهران : نشر مهاجرسال نشر :1378صفحه شمار:471 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-594-301-9قیمت :23000 ریالیادداشتعنوان اصلی .Clinical art therapy: a comprehensive guideشناسه افزوده :هاشمیان ، کیانوش (1322 -)، مترجم ابوحمزه ، الهام (1351 -)، مترجمموضوعها :اصفاهنر درمانیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9370زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13564RC489 /ه9 ل9 1378 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود اعضایی که این مدرک را امانت گرفتهاند همچنین مدارک زیر را نیز مطالعه کرده اند : بیلیارد در ساعت نه و نیمبول, هاینریش (1917-1985م) نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما راهبردهای یادگیری: برنامهریزی درسی برای موفقیت در تحصیل (1387) / هلیر ، رجینا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههلیر ، رجینا، نویسندهشماره بازیابی :LB1049 /ه8م6 1387عنوان :راهبردهای یادگیری: برنامهریزی درسی برای موفقیت در تحصیلتکرار نام مولف :هلیر، رجیناناشر:تهران : نشر مهاجرسال نشر :1387شابک/شاپا978-964-225-018-9عنوان دیگرمهارتهای مطالعه برای یادگیری موثر. معجزه تقویت مهارتهای یادگیریشناسه افزوده :رابینسون ، کارل، نویسنده همکار رضازاده ، لیلی، مترجمموضوعها :اصفامطالعه و فراگیری ؛ خواندنلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10304زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی14931LB1049 /ه8م6 1387 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما