کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
مبانی و اصول عصبشناختی یادگیری و تربیت (1393) / نوری ، علی (1357 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهنوری ، علی (1357 -)شماره بازیابی :QP408 /ن9 م2 1393عنوان :مبانی و اصول عصبشناختی یادگیری و تربیتتکرار نام مولف :علی نوریناشر:سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)،مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانیسال نشر :1393صفحه شمار:نه، 258صویژگی :مصورشابک/شاپا978-6-00-020102-9قیمت :80000 ریالموضوعها :اصفایادگیری -- جنبههای فیزیولوژیکی ؛ عصب پایهشناسی شناختیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=2115زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی3636QP408 /ن9 م2 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما همایش علمی برنامه درسی ملی: چشم اندازها و راهبردها 30 و 31 مرداد ماه 1387 چکیده مقالات (1387) / همایش ملی جایگاه پژوهش تربیتی در نظام آموزشی ایران: چالشها و فرصتها ((نخستین; 1393; ملایر)) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههمایش ملی جایگاه پژوهش تربیتی در نظام آموزشی ایران: چالشها و فرصتها ((نخستین; 1393; ملایر))شماره بازیابی :LB1028/24 /ھ84 1387عنوان :همایش علمی برنامه درسی ملی: چشم اندازها و راهبردها 30 و 31 مرداد ماه 1387 چکیده مقالاتتکرار نام مولف :با کوشش دبیرخانه همایشناشر:طرح تولید برنامه درسی ملی آموزش و پرورشسال نشر :1387صفحه شمار:95صویژگی :جدولشابک/شاپا978-6-00-904523-5شناسه افزوده :نوری ، علی (1357 -)، گردآورنده دانشگاه ملایر . دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایرموضوعها :اصفاآموزش و پرورش -- کنگره ها -- تحقیق ؛ تحقیق -- کنگرههالینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=6771زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی9763LB1028/24 /ھ84 1387 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما