نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه باختری ، هاجر (1351 -) شماره بازیابی : BP38/09 /فلا8 ب2 1395 عنوان : امامت امیرالمؤمنین (ع) از منظر نهجالبلاغه تکرار نام مولف : هاجر باختری ناشر: تهران : طراوت سال نشر : 1395 صفحه شمار: 134 ص شابک/شاپا 978-6-00-653050-5 قیمت : 80000 ریال موضوعها : اصفا
علیبن ابیطالب -- (ع) -- امام اول -- 23 قبل از هجرت - 40ق -- دیدگاه درباره امامت ؛ Ali ibn Abi-talib -- (ع) -- Imam I -- 600-661 -- Views on Imamate ؛ علیبن ابیطالب -- امام اول -- 23 قبل از هجرت - 40ق -- اثبات خلافت ؛ Ali ibn Abi-talib -- Imam I -- 600-661 -- *Proof of caliphateلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1758 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 3049 BP38/09 /فلا8 ب2 1395 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 11916 BP38/09 /فلا8 ب2 1395 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 11917 BP38/09 /فلا8 ب2 1395 ن.3 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات (1401) / جعفری ، طاهره، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه جعفری ، طاهره، نویسنده عنوان : تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات تکرار نام مولف : طاهره جعفری ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 189 شناسه افزوده : باختری ، هاجر (1351 -)، راهنما موضوعها : اصفا
سوره حجرات ؛ تحلیل محتوا ؛ تربیت اجتماعی ؛ کتاب های هدیه های آسمانچکیده : پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات انجام شده است. سؤال کلی پژوهش نیز بدین قرار است، در کتاب هدیه های آسمان تا چه اندازه به مولفه ها ی تربیت اجتماعی سوره مبارکه حجرات توجه شده است؟. برای پاسخ به این سوال ابتدا، با استفاده از روش هرمنوتیک، مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات دریافت و مورد تحلیل قرار گرفتند، سپس برای تعیین میزان توجه به مولفه های بدست آمده در کتاب هدیه های آسمان در دوره دوم ابتدایی، از روش تحلیل محتوای کمی استفاده شد. یافته های تحقیق، نشان دهنده این مطلب است که سوره مبارکه حجرات به ٣5 مولفه اصلی و ٩6 زیر مجموعه در مورد تربیت اجتماعی اشاره کرده است که در پایه چهارم به ١٧ مولفه اصلی و ١١ زیر مجموعه که در کل به ٢٨ مورد با ١6/٢6 درصد و در پایه پنجم به ٢٠ مولفه اصلی و ١٧ زیر مجموعه و در کل به ٣٧ مورد با 5٧ /٣4 درصد و در پایه ششم به ٢١ مولفه اصلی و ٢١ زیر مجموعه و در کل به 4٢ مورد با ٢5/٣٩ درصد به چشم می خورد. در مجموع مطابق با یافته های پژوهش، کتاب های درسی هدیه های آسمان، به مسأله مهم تربیت اجتماعی به طور جدی و علمی نپرداخته و از شیوه های متناسب با رده سنی متربیان دوره ابتدایی درجهت ارتقاء شناخت و نگرش اجتماعی بمنظور التزام به آموزه های اجتماعی سوره حجرات ، استفاده نشده است لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9521 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0370 MA /370 1401 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود شاخص ها و ملاک های پذیرش بی قید و شرط در مشاوره و روان درمانی از دیدگاه اسلام (1401) / اسلامی بهروزی ، رضوان سادات، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه اسلامی بهروزی ، رضوان سادات، نویسنده شماره بازیابی : MA /262 1401 عنوان : شاخص ها و ملاک های پذیرش بی قید و شرط در مشاوره و روان درمانی از دیدگاه اسلام تکرار نام مولف : رضوان سادات اسلامی بهروزی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1401 صفحه شمار: 122ص شناسه افزوده : باختری ، هاجر (1351 -)، استاد راهنما موضوعها : اصفا
پذیرش بی قید و شرط ؛ تحلیل مضمون ؛ آیات و روایاتچکیده : بخش عمده ای از زندگانی ما در ارتباط بر قرار کردن با دیگران سپری می شود. انسان موجودی اجتماعی است و بالطبع نیاز به روابط اجتماعی و عاطفی با همنوعان خود دارد. روانشناسان غربی برآوردن این نیاز را به دوست داشتن دیگران ودوست داشته شدن توسط دیگران معطوف می دانند که از آن با عنوان پذیرش بی قیدوشرط یاد می کنند. این اصطلاحی است که برای توصیف تکنیک مورد استفاده در درمان غیر هدایتگر وبیمار مدار خود به کار می برند. بدین معنی که درمانگر باید مراجع را بی هیچ قیدوشرط همانگونه که هست بپذیرد . ازآنجا که اسلام به روابط اجتماعی برای برطرف کردن نیازهای انسان توجه خاصی دارد، در آموزه های قرآنی وروایی تاکید ویژه ای بر توجه مثبت بدون شرط به معنای محبت، صمیمیت وپذیرش انسان ها بدون قیدوشرط دیده میشود. هدف در پژوهش حاضر این است که بدانیم تا چه میزان پذیرش بی قیدوشرط داشته باشیم. روش به کارگرفته شده در این پژوهش تحلیل مضمون است. آیات وروایاتی که دلالت هایی بر پذیرش بی قید و شرط دارند، مورد بررسی قرار گرفت وکد هایی استخراج شد. مولفه های پذیرش بی قیدوشرط به سه دسته نگرشی، رفتاری، ارتباطی تقسیم شد که هر کدام زیر مجموعه هایی دارد. یافته های پژوهش بیانگر این است که با وجود پذیرش وحرمت گذاری به مراجع می توان نسبت به ارزشها وتجارب او در صورت منفی بودن تذکر داد و وی را متنبه ساخت. در مشاوره عموما نسبت به مراجع پذیرش بی قید و شرط داریم البته مواردی که نسبت به آموزه های دینی از روی جهل ونادانی تظاهر به فسقی می کنند، نباید از ایشان برائت جسته بلکه از اعمال آنها دوری می کنیم ،اما در سایر موارد تذکر و تنبه داده میشود لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9768 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0262 MA /262 1401 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه باختری ، هاجر (1351 -) شماره بازیابی : BP91/2 /ب23 م2 1396 عنوان : مبانی تفسیر تاویلی در مکتب اهل بیت علیهالسلام تکرار نام مولف : هاجر باختری ناشر: تهران : انتشارات طراوت سال نشر : 1396 صفحه شمار: 370ص شابک/شاپا 978-6-00-653053-6 موضوعها : اصفا
قرآن -- Commentaries -- تأویل ؛ Qur'an -- Hermeneutics ؛ تفاسیر ؛ Qur'anلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=3389 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 11785 BP91/2 /ب23 م2 1396 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 5334 BP91/2 /ب23 م2 1396 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود