کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی (با رویکردی به مدیریت نام تجاری) (1394) / کلی ، لاری دی (1955 - م) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکلی ، لاری دی (1955 - م)شماره بازیابی :HF5826/5 /ک8 ب4 1394عنوان :برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی (با رویکردی به مدیریت نام تجاری)تکرار نام مولف :نویسندگان لری. دی. کلی و دونالد دبلیو. جاگن هیمر ؛ مترجمان احمد روستا ، فرزاد مقدمناشر:تهران : سیتهسال نشر :1394فروست :راهکارهای تبلیغات و بازاریابی ؛ 22 صفحه شمار:153 صویژگی :جدولقیمت :125000 ریالشناسه افزوده :جاگنهایمر ، دونالد دبلیو (1943 - م) Jugenheimer ، Donald W روستا ، احمد (1327 -)، مترجم مقدم ، فرزاد (1350 -)، مترجم رسولی سلوط ، حسین (1357 -)، ویراستارموضوعها :اصفابازاریابی ؛ برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی ؛ کالاهای مارکدارلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1738زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی3003HF5826/5 /ک8 ب4 1394 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 3004HF5826/5 /ک8 ب4 1394 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 12225HF5826/5 /ک8 ب4 1394 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 12226HF5826/5 /ک8 ب4 1394 ن.4کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما