نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه جعفری ، مسعود (1357 -) شماره بازیابی : RJ506 /ک77 ج7 1395 عنوان : بیش فعالی همراه با نقص توجه معرفی، تشخیص، درمان تکرار نام مولف : مولفین مسعود جعفری، هادی هاشمیرزینی ناشر: تهران : آریا پیام سال نشر : 1395 صفحه شمار: 224 ص شابک/شاپا 978-6-00-971970-9 قیمت : 250000 ریال شناسه افزوده : هاشمی رزینی ، هادی (1358 -) موضوعها : اصفا
کمتوجهی در کودکان پرتحرک -- تشخیص ؛ Attention-deficit hyperactivity disorder -- Diagnosis ؛ کمتوجهی در کودکان پرتحرک -- درمان ؛ Attention-deficit hyperactivity disorder -- Treatment ؛ کمتوجهی در کودکان پرتحرک ؛ Attention-deficit hyperactivity disorderلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1722 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 2970 RJ506 /ک77 ج7 1395 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3376 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3377 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.3 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3378 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.4 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3379 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.5 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3380 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.6 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 14002 RJ506 /ک77 ج7 1395 ن.7 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
آسیب شناسی روانی DSM-5 گنجی, مهدی (1348 -) درمان رفتاری شناختی به زبان ساده ویلسون, راب روان درمانی اگزیستانسیال یالوم, اروین دی (1931 - م) مبانی راهنمایی و مشاوره نوابینژاد, شکوه (1315 -) نظریه و کاربست مشاوره و رواندرمانی ویراست نهم کوری, جرالد (1937 - م) نظریههای شخصیت ویراست دهم(2013) شولتس, دوآن
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه سیفاللهی ، لیلا (1361 -) شماره بازیابی : BF723 /فلا4 س9 1395 عنوان : تقویت مهارتهای ادراکی- دیداری 1 تکرار نام مولف : مولفین لیلا سیفاللهی، مسعود جعفری ناشر: شهریار : مسعود جعفری سال نشر : 1395 صفحه شمار: 156ص شابک/شاپا 978-6-00-045174-5 شناسه افزوده : جعفری ، مسعود (1357 -) موضوعها : اصفا
یادگیری ؛ کودکان ناتوان در یادگیری ؛ ادراک بصری در کودکان -- اختلالات -- درمان ؛ Visual perception in children -- Treatment ؛ آموزش دیداری ؛ Visual education ؛ یادگیری ادراکی و حرکتی ؛ Perceptual-motor learning ؛ Learning disabilities ؛ Learning disabled childrenلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2146 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 3669 BF723 /فلا4 س9 1395 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود