کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی و نقد مبانی معرفت شناختی رویکرد ارزشیابی کیفی در آموزش از منظر معرفت شناختی علامه طباطبایی (ره) (1388) / مرعشی ، فخرالسادات، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمرعشی ، فخرالسادات، نویسندهشماره بازیابی :MA /45 1388عنوان :بررسی و نقد مبانی معرفت شناختی رویکرد ارزشیابی کیفی در آموزش از منظر معرفت شناختی علامه طباطبایی (ره)ناشر:دانشگاه الزهرا (س) (تهران)سال نشر :1388صفحه شمار:279 صشناسه افزوده :خادمی اشکذری، عزت، استاد راهنما حسنی ، محمد، استاد مشاورموضوعها :اصفاارزشیابی کیفی ؛ معرفت شناختی ؛ معرفت شناسی اسلامیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1606زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی045MA /45 1388 پایاننامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیموجود تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در دبستان (1391) / حسنی ، محمد، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهحسنی ، محمد، نویسندهشماره بازیابی :LB1117 /ح46 ر2 1387عنوان :راهنمای اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی در دبستانتکرار نام مولف :محمد حسنیناشر:تهران : عابدسال نشر :1391شابک/شاپا978-964-364-864-0موضوعها :اصفاشاگردان -- ارزشیابی ؛ آموزش و پرورش -- آزمونها -- ارزشیابیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9873زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی14342LB1117 /ح46 ر2 1387 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهرشته علوم تربیتیاسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما