کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو از دیدگاه مشتریان شهر تهران با استفاده از نرم افزار سروکوال (1387) / محسنی، فاطمه، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمحسنی، فاطمه، نویسندهشماره بازیابی :MA /1 1387عنوان :ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو از دیدگاه مشتریان شهر تهران با استفاده از نرم افزار سروکوالناشر:دانشگاه الزهرا (س) (تهران)سال نشر :1387شناسه افزوده :ناظرزاده کرمانی، فرشته، استاد راهنما صمدی، پروین، استاد مشاورموضوعها :اصفانرم افزار سروکوال ؛ شرکت ایران خودرو ؛ خدمات پس از فروش ؛ دیدگاه مشتریان شهر تهرانلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1567زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی01MA /1 1387 پایاننامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهرشته علوم تربیتیاسناد معمولیموجود مدیریت آموزشی نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما