کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
واقع در: تهران
منشور تحول بنیادین (1387) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :DSR1692 /آ8 م8 1387عنوان :منشور تحول بنیادینتکرار نام مولف :گردآوری و تنظیم جعفر درونه، محمدحسین رضایی ؛ [برای] دبیرخانهی اجرایی ستاد تحول بنیادین آموزش و پرورشناشر:تهران : وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، موسسه فرهنگی منادی تربیتسال نشر :1387صفحه شمار:268 صشابک/شاپا978-964-348-666-2قیمت :29500 ریالشناسه افزوده :درونه ، جعفر (1340 -)، گردآورنده رضایی ، محمدحسین (1335 -)، گردآورنده ایران . وزارت آموزش و پرورشموضوعها :اصفاخامنهای -- علی -- رهبر جمهوری اسلامی ایران -- 1318 - ؛ خامنهای -- سید علی -- رهبر جمهوری اسلامی ایران -- 1318 - -- پیامها و سخنرانیها -- دیدگاه درباره آموزش و پرورشلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=5053زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی7534DSR1692 /آ8 م8 1387 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما اوج شدن، در عمق بودن! : «تربیت» به مثابه «بودن» (چگونه نشویم!) (1393) / کریمی ، عبدالعظیم (1335 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکریمی ، عبدالعظیم (1335 -)، نویسندهشماره بازیابی :BF637 /خ92ک37 1393عنوان :اوج شدن، در عمق بودن! : «تربیت» به مثابه «بودن» (چگونه نشویم!)تکرار نام مولف :عبدالعظیم کریمیناشر:تهران : وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، موسسه فرهنگی منادی تربیتسال نشر :1393صفحه شمار:263 صابعاد :14 × 21 سمشابک/شاپا978-964-348-936-6قیمت :90000ریالیادداشتعنوان دیگر: تربیت به مثابه بودن کتابنامه: ص. [259] - 263 تربیت به مثابه بودن 978-964-348-936-6شناسه افزوده :ایران . وزارت آموزش و پرورشموضوعها :اصفاخودشناسی ؛ آموزش و پرورش-- فلسفهلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8672زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12358BF637 /خ92 ک37 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما تربیت در آینهی تاویل خویش (1395) / کریمی ، عبدالعظیم (1335 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکریمی ، عبدالعظیم (1335 -)، نویسندهشماره بازیابی :BP250 /ک456ت4 1395عنوان :تربیت در آینهی تاویل خویش : (چگونه تغییر نکنیم!)تکرار نام مولف :عبدالعظیم کریمیناشر:تهران : وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، موسسه فرهنگی منادی تربیتسال نشر :1395صفحه شمار:167 صابعاد :14/5×21 سمشابک/شاپا978-6-00-390052-3قیمت :90000 ریالیادداشتکتابنامه:ص. 163 - 167 (چگونه تغییر نکنیم!) 978-600-390-052-3شناسه افزوده :ایران . وزارت آموزش و پرورشموضوعها :اصفاخودسازی-- جنبههای مذهبی ؛ Self-actualization (Psychology)-- Religious aspects ؛ خوشبختی-- جنبههای مذهبی ؛ Happiness-- Religious aspectsلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8676زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12362BP250 /ک456 ت4 1395 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما چنین آموخت؛ آنکه نیاموخت! (بازیابی علم ناآموخته (1390) / کریمی ، عبدالعظیم (1335 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکریمی ، عبدالعظیم (1335 -)شماره بازیابی :PN6278 /د2 ک4 1394عنوان :چنین آموخت؛ آنکه نیاموخت! (بازیابی علم ناآموختهتکرار نام مولف :عبدالعظیم کریمیناشر:تهران : وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، موسسه فرهنگی منادی تربیتسال نشر :1390صفحه شمار:200صابعاد :5/14×5/21سمشابک/شاپا978-964-348-852-9قیمت :27000 ریالشناسه افزوده :ایران . وزارت آموزش و پرورشلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8854زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12712PN6278 /د2 ک4 1394 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما