ارائه الگوی مفهومی جامع پیشایندهای خشونت خانگی علیه زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) (1399) / جرّاح ، سحر، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه جرّاح ، سحر، نویسنده عنوان : ارائه الگوی مفهومی جامع پیشایندهای خشونت خانگی علیه زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) تکرار نام مولف : سحر جرّاح ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1399 صفحه شمار: 263ص شناسه افزوده : پیریایی ، صالحه، استاد راهنما موضوعها : اصفا
پدیدارشناسی ؛ پیشایند خشونت ؛ تحلیل محتوا ؛ خشونتچکیده : خشونت خانگی به دلیل داشتن پیامدهای منفی جسمی و روحی نسبت به زنان و بر کارکرد خانواده، از مسائل مهم محسوب میگردد. به دلیل آنکه زنان نقش مهمّی در رشد و بالندگی اعضای خانواده دارند، بررسی خشونت علیه این گروه از افراد جامعه انتخاب شد. هدف پژوهش حاضر، ارائهی الگوی مفهومی جامع پیشایندهای خشونت خانگی علیه زنان شهر تهران بود. روش انجام پژوهش به صورت کیفی و از نوع پدیدارشناسی انتخاب شد. نمونهی پژوهش حاضر، 28 نفر از زنان خشونتدیده، زنان خشونتندیده، گروه کانونی(با حضور زنان خشونتندیده) و متخصصان در حوزههای مختلف بودند که به روش نمونهگیری هدفمند انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، مصاحبهی نیمه ساختارمند بود و اطلاعات با روش تحلیل محتوا، تحلیل شدند. بر مبنای یافتهها، پیشایندهای شناختی، هیجانی، رفتاری، اجتماعی، تربیتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و حقوقی به عنوان علل زمینهساز خشونت خانگی شناسایی گردیدند لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9602 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0456 MA /456 1399 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه خنیفر ، حسین (1348 -)، نویسنده شماره بازیابی : H62 /خ9الف6 1398 عنوان : اصول و مبانی روشهای پژوهش کیفی تکرار نام مولف : خنیفر، حسین، 1348 - ناشر: تهران : نگاه دانش سال نشر : 1395 شابک/شاپا 978-964-15-7408-8 شناسه افزوده : مسلمی ، ناهید، نویسنده همکار موضوعها : اصفا
Mixed methods research ؛ Qualitative research -- Methodology ؛ تحلیل محتوا ؛ تحقیق آمیخته ؛ Content analysis (Communication) ؛ تحقیق کیفی -- روششناسیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=10351 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 14984 H62 /خ9الف6 1398 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه علوم اجتماعی اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه پورموسوی خانقشلاقی ، مریم، نویسنده عنوان : تجربه زیسته انصراف از جدایی تعدادی از زنان متقاضی طلاق تکرار نام مولف : مریم پورموسوی خانقشلاقی ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1397 صفحه شمار: 134ص شناسه افزوده : دیباواجاری ، مریم (1348-)، استاد راهنما موضوعها : اصفا
تجربه زیسته ؛ پدیدارشناسی ؛ تحلیل محتوا ؛ درخواست طلاق ؛ انصراف از جداییچکیده : هدف از پژوهش حاضر بررسی تجربه زیسته تعدادی از زنانی است که قصد طلاق داشته و به دلایلی از آن منصرف شده اند. جامعه آماری پژوهش شامل زنان منطقه 14 بوده و نمونه گیری به صورت هدفمند و داوطلبانه صورت گرفته است. بررسی تجربه زیسته از رویکرد کیفی از نوع پدیدارشناسی استفاده شده و برای جمع آوری اطلاعات از مصاحبه نیمه ساختاریافته استفاده گردید و داده ها به کمک روش تحلیل محتوا تحلیل شده است. پژوهشگر در این بررسی به سه عنوان اصلی که شامل علل درخواست طلاق، دلایل انصراف از جدایی و نگاه به زندگی فعلی و سه عنوان فرعی شامل نمایشی بودن درخواست طلاق، طلاق عاطفی جایگزین طلاق قانونی و تاثیرات اشتغال و تحصیلات در زندگی فعلی رسیده است. بیشترین علت طلاق، عدم مهارت زندگی محکمترین دلیل انصراف از جدایی، وجود فرزند و عدم امیدواری و رضایت مندی در نگاه به زندگی فعلی بیشترین فراوانی را داشته است. برای تبیین این نتایج از نظریه های همچون، ساختاری مینوچین، چند نسلی بوئن، ایماگوتراپی، انزوال خانواده، همسان همسری، پشیمانی و... کمک گرفته شده است. در نهایت میتوان گفت نمونههای مورد پژوهش پس از برگشت به زندگی نیاز به آموزش هایی جهت بهبود وضعیت زندگی دارند لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9578 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0432 MA /432 1397 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه مشاوره اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه کریپندورف ، کلاوس شماره بازیابی : P93 /ک4 ت3 1393 عنوان : تحلیل محتوا: مبانی روششناسی تکرار نام مولف : کلوس کریپندورف ؛ ترجمه هوشنگ نایبی ناشر: تهران : نشر نی سال نشر : 1393 صفحه شمار: 261 ص ویژگی : مصور، جدول شابک/شاپا 964-312-721-4 قیمت : 180000 ریال شناسه افزوده : نایبی ، هوشنگ (1339 -)، مترجم موضوعها : اصفا
تحلیل محتوالینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1274 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 2259 P93 /ک4 ت3 1393 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 2260 P93 /ک4 ت3 1393 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 9061 P93 /ک4 ت3 1394 ن.3 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 9062 P93 /ک4 ت3 1394 ن.4 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه درزبان رستمی ، حسن (1341 -)، نویسنده شماره بازیابی : P93 /د4 ت3 1401 عنوان : تحلیل محتوای پیامهای ارتباطی در رسانهها تکرار نام مولف : تالیف حسن درزیانرستمی ناشر: تهران : سیمای شرق سال نشر : 1395 صفحه شمار: 104 ص ویژگی : جدول شابک/شاپا 978-6-00-662853-0 قیمت : 90000 ریال یادداشت چاپ سوم
کتابنامه: ص. 103 - 104موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ Content analysis (Communication) ؛ رسانههای گروهی-- جنبههای اجتماعی ؛ Mass media-- Social aspectsلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9185 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 13152 P93 /د4 ت3 1401 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه دهم فنی و حرفهای و کاردانش بر اساس استانداردهای فرایندی آموزش ریاضی (1403) / رضائی ، سمیه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رضائی ، سمیه، نویسنده شماره بازیابی : MA /493 1403 عنوان : تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه دهم فنی و حرفهای و کاردانش بر اساس استانداردهای فرایندی آموزش ریاضی تکرار نام مولف : سمیه رضائی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1403 شناسه افزوده : اسلام پور ، محمدجواد، استاد راهنما اجدادی ، مهدیه، استاد مشاور موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ استانداردهاي فرايندي آموزش رياضيچکیده : امروزه رشتههای فنی و حرفهای و کار دانش بهمنظور تربیت نیروی ماهر و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار میباشند و یادگیری عمیق ریاضی یکی از مواردی است که میتواند نقشی کلیدی در این امر داشته باشد. از اینرو بررسی و تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی این رشتهها میتواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف، بهروزرسانی محتوای آموزشی جهت تطبیق با نیازهای بازار کار، شناسایی نیازهای آموزشی جدید و توسعه برنامههای آموزشی متناسب با نیازها، ارتقاء سطح مهارتها و و توانمندی هنرجویان کمک نماید. این پژوهش، با هدف تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایهی دهم شاخهی فنی و حرفهای و کاردانش مبتنی بر توصیف و ارزیابی میزان توجه و بهکارگیری هریک از استانداردهای فرایندی آموزش ریاضی شامل حل مسئله، اثبات و استدلال، ارتباط و اتصال، بازنماییها و گفتمان ریاضی در طراحی محتوای کتاب، با رویکرد توصیفی_تحلیلی صورت گرفته است. جامعهی آماری پژوهش، کتاب ریاضی(1) شاخه فنی و حرفهای و کاردانش چاپ سال 1402 و نمونه با جامعه یکسان است. ابزار پژوهش فرمهای تحلیل محتوای محقق ساخته میباشد که به منظور اعتباریابی و روایی صوری و محتوایی آن از نظرات و دیدگاههای تعدادی ازصاحب نظران، دبیران با تجربه و اساتید آموزش ریاضی استفاده شد. جهت تعیین پایایی، درصد توافق کدگذاران از طریق ضریب پایایی اسکات برابر 81/0 محاسبه گردید که میزان قابل قبولی است. یافتههای این پژوهش نشان میدهد در قسمتهای مختلف کتاب از استانداردهای فرایندی به تناسب موضوع استفاده شده و تقریباً در بیشتر واحدهای زمینهی کتاب حداقل یک مورد از استانداردهای فرایندی بهکار رفته است. فرایند حل مسئله و ارتباط و اتصالهای ریاضی با تفاوتی اندک بیشترین و گفتمان ریاضی کمترین میزان بهکارگیری را در محتوای کتاب دارا هستند. در خصوص انواع روشهای استدلال، استدلال شهودی و در مورد انواع ارتباطات و اتصالات ریاضی، اتصالات برون ریاضی بیشتر به کار برده شدهاند. در محتوای کتاب از انواع بازنماییها استفاده شده و بازنمایی گرافیکی بیشترین میزان کاربرد را داشته است لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=10271 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0493 MA /493 1403 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه ریاضی اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس مفاهیم سواد انرژی (1400) / شاهرانی ، مرضیه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه شاهرانی ، مرضیه، نویسنده شماره بازیابی : MA /313 1400 عنوان : تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس مفاهیم سواد انرژی تکرار نام مولف : مرضیه شاهرانی ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1400 صفحه شمار: 137 شناسه افزوده : احمدی ، غلامعلی، استاد راهنما موضوعها : اصفا
تحلیل محتوالینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=8955 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0313 MA /313 1400 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های اخلاق شهروندی از دیدگاه اسلام (1402) / اسحاقیان ، مریم، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه اسحاقیان ، مریم، نویسنده شماره بازیابی : MA /171 1402 عنوان : تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های اخلاق شهروندی از دیدگاه اسلام تکرار نام مولف : مریم اسحاقیان ناشر: دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران) سال نشر : 1402 شناسه افزوده : احمدی ، غلامعلی، استاد راهنما موضوعها : اصفا
اخلاق شهروندی ؛ مطالعات اجتماعی ؛ تحلیل محتواچکیده : پژوهش حاضر، با هدف تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس مولفه های اخلاق شهروندی انجام شده است. روش تحقیق از نوع تحلیل محتوای کمی و جامعه آماری این پژوهش محتوای کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی می باشد. در این پژوهش حجم نمونه شامل تمامی محتوای کتاب های درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی می باشد. برای جمع آوری داده های مورد نیاز از فرم های تحلیل محتوای کدگذاری شده با تاکید بر شش مؤلفه اصلی اخلاق شهروندی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از روش سر شماری تعیین فراوانی و درصد مؤلفه های به دست آمده بر اساس چک لیست محقق ساخته استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی ابزار پژوهش، بر اساس نظرات متخصصان و پایایی پژوهش با استفاده از روش آلفای کرونباخ با ضریب پایایی 77/0 صورت گرفته است. داده های حاصل از فرایند تحلیل محتوا حاکی از آن است که میزان توجه به هریک از مؤلفه های اخلاق شهروندی متفاوت است، بیشترین میزان توجه به مؤلفه ی نوع دوستی با 156 مورد فراوانی بوده، و کمترین میزان توجه به مؤلفه ی صداقت با 24مورد فراوانی صورت گرفته است. با توجه به نتایج این پژوهش و نقش اخلاق شهروندی در دنیای امروز، تاکید بیشتر بر مؤلفه های اخلاق شهروندی در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی ضروری می باشد لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=10032 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0171 MA /171 1402 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات (1401) / جعفری ، طاهره، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه جعفری ، طاهره، نویسنده عنوان : تحلیل محتوای کتاب های هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات تکرار نام مولف : طاهره جعفری ناشر: تهران : دانشکده غیر دولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 189 شناسه افزوده : باختری ، هاجر (1351 -)، راهنما موضوعها : اصفا
سوره حجرات ؛ تحلیل محتوا ؛ تربیت اجتماعی ؛ کتاب های هدیه های آسمانچکیده : پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان دوره دوم ابتدایی بر مبنای مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات انجام شده است. سؤال کلی پژوهش نیز بدین قرار است، در کتاب هدیه های آسمان تا چه اندازه به مولفه ها ی تربیت اجتماعی سوره مبارکه حجرات توجه شده است؟. برای پاسخ به این سوال ابتدا، با استفاده از روش هرمنوتیک، مولفه های تربیت اجتماعی در سوره مبارکه حجرات دریافت و مورد تحلیل قرار گرفتند، سپس برای تعیین میزان توجه به مولفه های بدست آمده در کتاب هدیه های آسمان در دوره دوم ابتدایی، از روش تحلیل محتوای کمی استفاده شد. یافته های تحقیق، نشان دهنده این مطلب است که سوره مبارکه حجرات به ٣5 مولفه اصلی و ٩6 زیر مجموعه در مورد تربیت اجتماعی اشاره کرده است که در پایه چهارم به ١٧ مولفه اصلی و ١١ زیر مجموعه که در کل به ٢٨ مورد با ١6/٢6 درصد و در پایه پنجم به ٢٠ مولفه اصلی و ١٧ زیر مجموعه و در کل به ٣٧ مورد با 5٧ /٣4 درصد و در پایه ششم به ٢١ مولفه اصلی و ٢١ زیر مجموعه و در کل به 4٢ مورد با ٢5/٣٩ درصد به چشم می خورد. در مجموع مطابق با یافته های پژوهش، کتاب های درسی هدیه های آسمان، به مسأله مهم تربیت اجتماعی به طور جدی و علمی نپرداخته و از شیوه های متناسب با رده سنی متربیان دوره ابتدایی درجهت ارتقاء شناخت و نگرش اجتماعی بمنظور التزام به آموزه های اجتماعی سوره حجرات ، استفاده نشده است لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9521 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 0370 MA /370 1401 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه پنجم براساس رویکرد راهنمای برنامه درسی مصوب 87-1386 (1387) / حسینی طاق، خدیجه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه حسینی طاق، خدیجه، نویسنده شماره بازیابی : MA /20 1387 عنوان : تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه پنجم براساس رویکرد راهنمای برنامه درسی مصوب 87-1386 ناشر: دانشگاه الزهرا (س) (تهران) سال نشر : 1387 صفحه شمار: 139 ص شناسه افزوده : خادمی اشکذری، عزت، استاد راهنما صمدی، پروین، استاد مشاور موضوعها : اصفا
تربیت دینی ؛ کتاب درسی تربیت دینی ؛ برنامههای درسی ؛ تحلیل محتوالینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1584 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 020 MA /20 1387 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تحلیل محتوای کتابهای فلسفه و منطق دوره سوم متوسطه و فلسفه ی پیش دانشگاهی براساس روش فعال (1388) / نیروزی ، زهرا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه نیروزی ، زهرا، نویسنده شماره بازیابی : MA /35 1388 عنوان : تحلیل محتوای کتابهای فلسفه و منطق دوره سوم متوسطه و فلسفه ی پیش دانشگاهی براساس روش فعال ناشر: دانشگاه الزهرا (س) (تهران) سال نشر : 1388 صفحه شمار: 203 ص شناسه افزوده : خادمی اشکذری، عزت، استاد مشاور احمدی، پروین، استاد راهنما موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ روش فعال ؛ طبقه بندی بلوم ؛ روش ویلیام رومیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1597 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 035 MA /35 1388 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تحلیل محتوای کتب مقطع ابتدایی براساس الگوی صحیح مصرف مواد غذایی (1388) / کاظمی بازاردهی ، معصومه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه کاظمی بازاردهی ، معصومه، نویسنده شماره بازیابی : MA /40 1388 عنوان : تحلیل محتوای کتب مقطع ابتدایی براساس الگوی صحیح مصرف مواد غذایی ناشر: دانشگاه الزهرا (س) (تهران) سال نشر : 1388 صفحه شمار: 221 ص شناسه افزوده : صمدی، پروین، استاد راهنما دبیری اصفهانی، عذرا، استاد مشاور موضوعها : اصفا
الگوی غذایی ؛ تغذیه صحیح ؛ دوره ابتدایی ؛ تحلیل محتوالینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1601 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 040 MA /40 1388 پایاننامه کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه رشته علوم تربیتی اسناد معمولی موجود برنامه ریزی درسی
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رایف ، دانیل، نویسنده شماره بازیابی : P93 /ر2 ت3 1398 عنوان : تحلیل پیامهای رسانهای کاربرد تحلیل محتوای کمی در تحقیق تکرار نام مولف : دانیل رایف، استفن لیسی، فریدریک جی. فیگو ؛ ترجمه مهدخت بروجردیعلوی ناشر: تهران : سروش (انتشارات صدا و سیما) سال نشر : 1381 ناشر دیگر : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز تحقیقات مطالعات و سنجش برنامهای صفحه شمار: 221 ص ویژگی : جدول شابک/شاپا 978-964-435-732-9 قیمت : 12000ریال یادداشت عنوان اصلی Analyzing media messages: using quantitative content analysis in research
چاپ دوم: 1385
چاپ چهارم: 1391
کتابنامه ص. 219 - 221
964-376-480-X
978-964-12-0313-1شناسه افزوده : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . انتشارات سروش لیسی ، استیون (1948 - م)، نویسنده همکار Lacy ، Stephen صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامهای فیکو ، فردریک، نویسنده همکار Fico ، Frederick بروجردی علوی ، مهدخت (1336 -) موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ رسانههای گروهی-- تحقیق ؛ رسانههای گروهی-- روشهای آماریلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9183 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 13149 P93 /ر2 ت3 1398 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رایف ، دانیل، نویسنده شماره بازیابی : P93 /ر2ت3 1394 عنوان : تحلیل پیامهای رسانهای کاربرد تحلیل محتوای کمی در تحقیق تکرار نام مولف : دانیل رایف، استفن لیسی، فریدریکجی. فیگوترجمه مهدخت بروجردیعلوی ناشر: تهران : سروش (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) سال نشر : 1394 ناشر دیگر : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز تحقیقات مطالعات و سنجش برنامهای فروست : سروش (انتشارات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) ؛ 1205 صفحه شمار: 221 ص ویژگی : جدول شابک/شاپا 978-964-376-798-3 قیمت : 170000 ریال یادداشت عنوان اصلی Analyzing media messages: using quantitative content analysis in research
چاپ سوم
کتابنامه ص. 219 - 221شناسه افزوده : لیسی ، استیون (1948 - م) Lacy ، Stephen صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . انتشارات سروش فیکو ، فردریک Fico ، Frederick صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . مرکز تحقیقات، مطالعات و سنجش برنامهای بروجردی علوی ، مهدخت (1336 -)، مترجم موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ رسانههای گروهی-- تحقیقلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=1756 زبان مدرک : فارسی زبان اصلی : English
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 3045 P93 /ر2ت3 1394 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 3046 P93 /ر2ت3 1394 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه محمدی مهر ، غلامرضا (1343 -)، نویسنده شماره بازیابی : B93 /م3ر9 1394 عنوان : روش تحلیل محتوا (راهنمای عملی تحقیق) تکرار نام مولف : محمدی مهر، غلامرضا، 1343 - ناشر: تهران : دانش نگار سال نشر : 1394 صفحه شمار: 240ص ویژگی : جدول، نمودار شابک/شاپا 978-6-00-308102-4 قیمت : 1350000 موضوعها : اصفا
تحلیل محتوا ؛ تحقیق -- روششناسیلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=9437 زبان مدرک : فارسی
درخواست رزرو
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت گرایش تحصیلی 13659 B93 /م۳ر۹ 1394 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 13948 B۹۳ /م۳ر۹ 1394 ن.2 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود 13949 B۹۳ /م۳ر۹ 1394 ن.3 کتاب فارسی کتابخانه مرکزی دانشکده رفاه سایر اسناد معمولی موجود