دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو از دیدگاه مشتریان شهر تهران با استفاده از نرم افزار سروکوال (1387) / محسنی، فاطمه، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمحسنی، فاطمه، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/1 1387
عنوان :ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو از دیدگاه مشتریان شهر تهران با استفاده از نرم افزار سروکوال
ناشر:دانشگاه الزهرا (س) (تهران)
سال نشر :1387
شناسه افزوده :ناظرزاده کرمانی، فرشته، استاد راهنما
صمدی، پروین، استاد مشاور
موضوع‌ها :اصفا
نرم افزار سروکوال ؛ شرکت ایران خودرو ؛ خدمات پس از فروش ؛ دیدگاه مشتریان شهر تهران
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1567
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
01‭MA ‭/1 1387 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود مدیریت آموزشی

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :93