عنوان اصلی The 22 immutable laws of marketing: violate them at your own risk
چاپ اول: 1380
عنوان روی جلد: 22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت، استراتژیهای بازاریابی
22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت، استراتژیهای بازاریابی
22 [بیست و دو] قانون تغییرناپذیر مدیریت بازاریابی
کتاب حاضر قبلا تحت عنوان "اصول برنامهریزی درسی ماهیت برنامهریزی درسی - مبانی فلسفی، روانشناختی و جامعهشناختی برنامه، .." درسال 1377 منتشر شده است
واژهنامه
اصول برنامهریزی درسی ماهیت برنامهریزی درسی - مبانی فلسفی، روانشناختی ...
978-964-5543-19-6