کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اختلالهای یادگیری (از نظریه تا عمل) به همراه راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات رایج تحصیلی و یادگیری (1388) / احدی ، حسن (1322 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهاحدی ، حسن (1322 -)شماره بازیابی :LC4704 /ک2 فلا3 1388عنوان :اختلالهای یادگیری (از نظریه تا عمل) به همراه راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات رایج تحصیلی و یادگیریتکرار نام مولف :مولفان حسن احدی، علیرضا کاکاوندناشر:تهران : ارسبارانسال نشر :1388صفحه شمار:هشت، 160 صویژگی :نمودارشابک/شاپا978-964-638-919-9قیمت :23000 ریالشناسه افزوده :کاکاوند ، علیرضا (1350 -)موضوعها :اصفاکودکان ناتوان در یادگیری -- توانبخشی ؛ کودکان ناتوان در یادگیریلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=842زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی11851LC4704 /ک2 فلا3 1388 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهروانشناسیاسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۳/۰۸/۲۳ 15012LC4704 /ک2 فلا3 1388 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهروانشناسیاسناد معمولیموجود 1460LC4704 /ک2 فلا3 1388 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهروانشناسیاسناد معمولیموجود اعضایی که این مدرک را امانت گرفتهاند همچنین مدارک زیر را نیز مطالعه کرده اند : اختلالات یادگیرینادری, عزت الله (1324 -) قدرت سازنده تصویرسازی ذهنیرونن, تامی (1954 - م) ناتوانیهای یادگیری: نظریهها، تشخیص و راهبردهای تدریسلرنر, جانت دبلیو (1926 - م) نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما تقویت مهارتهای ادراکی- دیداری 1 (1395) / سیفاللهی ، لیلا (1361 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهسیفاللهی ، لیلا (1361 -)شماره بازیابی :BF723 /فلا4 س9 1395عنوان :تقویت مهارتهای ادراکی- دیداری 1تکرار نام مولف :مولفین لیلا سیفاللهی، مسعود جعفریناشر:شهریار : مسعود جعفریسال نشر :1395صفحه شمار:156صشابک/شاپا978-6-00-045174-5شناسه افزوده :جعفری ، مسعود (1357 -)موضوعها :اصفایادگیری ؛ کودکان ناتوان در یادگیری ؛ ادراک بصری در کودکان -- اختلالات -- درمان ؛ Visual perception in children -- Treatment ؛ آموزش دیداری ؛ Visual education ؛ یادگیری ادراکی و حرکتی ؛ Perceptual-motor learning ؛ Learning disabilities ؛ Learning disabled childrenلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=2146زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی3669BF723 /فلا4 س9 1395 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما