کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
مدرسه خلاق: چگونه آموزش آزمون محور را سرنگون کنیم؟ (1400) / رابینسون ، کن، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهرابینسون ، کن، نویسندهعنوان :مدرسه خلاق: چگونه آموزش آزمون محور را سرنگون کنیم؟تکرار نام مولف :رابینسون، کنناشر:تهران : ترجمان علوم انسانیسال نشر :1400صفحه شمار:280صشابک/شاپا978-6-00-809176-9قیمت :1600000شناسه افزوده :آرونیکا ، لو، نویسنده همکار میرابوطالبی ، سیدشمس الدین، مترجمموضوعها :اصفااندیشه و تفکر خلاق -- ایالات متحده -- راهنمای آموزشی ؛ خلاقیت -- ایالات متحده -- راهنمای آموزشی ؛ تحولات آموزشی -- ایالات متحده ؛ مدرسهها -- ایالات متحده -- برنامههای بهبود آموزشلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9495زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13782LB1590/5 /ر2م4 1400 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۳/۱۰/۱۵ نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مدرسه کیفی (1393) / گلسر ، ویلیام، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهگلسر ، ویلیام، نویسندهعنوان :مدرسه کیفیتکرار نام مولف :گلسر، ویلیام، 1925 - 2013مناشر:تهران : سایه سخنسال نشر :1393صفحه شمار:272صشابک/شاپامدرسه کیفیقیمت :1180000شناسه افزوده :صاحبی ، علی (1343 -)، مترجم معین الغربایی ، فاطمه، مترجمموضوعها :اصفافرآیند آموزش اثربخش مدیریت دانشآموزان بدون توسل به زور. ؛ مدرسهها -- ایالات متحده -- مدیریت و سازماندهی ؛ مدرسهها -- ایالات متحده -- برنامههای بهبود آموزش ؛ کنترل کیفی -- ایالات متحده ؛ انگیزش در آموزش و پرورش -- ایالات متحدهلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9485زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13767LB2805 /گ8م4 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۳/۰۹/۲۸ نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما