کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه الزامات حقوقی و قانونی بر فرآیند تجاریسازی تلویزیون ج.ا.ا (1398) / مهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمهدیزاده ، سیدمحمد (1346 -)، نویسندهشماره بازیابی :P96 /م9 ح7 1400عنوان :حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه الزامات حقوقی و قانونی بر فرآیند تجاریسازی تلویزیون ج.ا.اتکرار نام مولف :مولفان سیدمحمد مهدیزاده، محسن غلامیناشر:تهران : مجدسال نشر :1398فروست :مجد ؛ ۱۳۳۹ صفحه شمار:276 صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-222-25145-1قیمت :420000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: .Seyed Mohamad Mehdizadeh, Mohsen Gholami. Rights of audience in the madia commercial advertising legal and lawful requirments on commercialization process of IRIB کتابنامه: ص. 267 - 276؛ همچنین به صورت زیرنویسشناسه افزوده :غلامی ، محسن (1366-)موضوعها :اصفارسانههای گروهی و تبلیغات-- ایران ؛ Mass media and propaganda-- Iran ؛ آگهیهای تبلیغاتی-- قوانین و مقررات-- ایران ؛ Advertising laws-- Iranلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9354زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13532P96 /م9 ح7 1400 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13535P96 /م9 ح7 1400 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما