کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بازاریابی رسانههای اجتماعی (مفاهیم و کاربردهای نوین) (1398) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :HF5415/1265 /ه8 ب2 1398عنوان :بازاریابی رسانههای اجتماعی (مفاهیم و کاربردهای نوین)تکرار نام مولف :نویسنده [صحیح: ویراستار] گیتا هگد، جی. شینش ؛ مترجمان محسن اعظمی، معصومه آینه، مهدی حسنپور ویراستار علمی و ادبی شمسالله کاظمیناشر:کرمانشاه : دانشگاه رازی، انتشاراتسال نشر :1398فروست :انتشارات دانشگاه رازی ؛ ۳۷۵ صفحه شمار:366 صویژگی :مصور، جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-393028-5قیمت :640000 ریالیادداشتعنوان اصلی:Social media marketing : emerging concepts and applications,2017 واژهنامه کتابنامه: ص. 293 - 343 نمایهشناسه افزوده :دانشگاه رازی هگد ، گیتها، ویراستار Heggde ، Githa شاینش ، جی، ویراستار Shainesh ، G اعظمی ، محسن (1359 -)، مترجم آینه ، معصومه (1374 -)، مترجم حسینپور ، مهدی (1365 -)، مترجمموضوعها :اصفابازاریابی اینترنتی ؛ Internet marketing ؛ بازاریابی ارتباطی ؛ Relationship marketing ؛ رسانههای اجتماعی-- جنبههای اقتصادی ؛ Social media-- Economic aspectsلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9345زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13508HF5415/1265 /ه8 ب2 1398 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13515HF5415/1265 /ه8 ب2 1398 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما