دسترسی همگانی(OPAC) کتابخانه دانشکده رفاه
لوگو
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۴

آسیب شناسی آموزش مفهوم انتزاعی ولایت در دوره دوم ابتدایی (1403) / یارمحمدی ، سمانه، نویسنده بازکردن سند0539.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهیارمحمدی ، سمانه، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/539 1403
عنوان :آسیب شناسی آموزش مفهوم انتزاعی ولایت در دوره دوم ابتدایی
تکرار نام مولف :سمانه یارمحمدی
ناشر:تهران : دانشکده غیردولتی- غیر انتفاعی رفاه، انتشارات
سال نشر :1403
شناسه افزوده :امینی زرین ، علیرضا (1362-)، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
آسیب‌شناسی ؛ مفاهیم انتزاعی ؛ آموزش مفاهیم دینی
چکیده :این پژوهش با هدف بررسی آسیب‌های آموزش مفهوم انتزاعی ولایت در دوره دوم ابتدایی انجام شده است. این تحقیق از نوع کاربردی و توصیفی بوده و به روش کیفی با استفاده از نظریه داده‌بنیاد صورت گرفته است. ابزار جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه نیمه‌ساختاریافته بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش نمونه‌گیری هدفمند و معیار اشباع نظری استفاده شده است. در این راستا، با 15 نفر از مدرسان، مدیران و مربیان مدارس ابتدایی دوره اول و دوم شهر تهران و همچنین برخی از کارشناسان حوزه تربیت و آموزش دینی مصاحبه‌هایی انجام شد. برای اعتبارسنجی داده‌ها از دو روش بازبینی مشارکت‌کنندگان و مرور خبرگان غیرشرکت‌کننده در پژوهش بهره گرفته شد. تحلیل داده‌ها در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی انجام شد. نتایج این پژوهش نشان‌دهنده استخراج 185 کد باز از مصاحبه‌ها و شناسایی 24 کد محوری و 5 کد انتخابی است. این نتایج به آسیب‌های مرتبط با رشد سنی و شناختی، مبنایی و خاستگاهی، ماهوی و فطری، روش‌های آموزش و نهادینه‌سازی، و تمایزی و شکلی در آموزش مفاهیم ولایت و امامت اشاره دارد
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10565
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0539‭MA ‭/539 1403 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.