دسترسی همگانی(OPAC) کتابخانه دانشکده رفاه
لوگو
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۳

مطالعه تطبیقی نظام آموزش پیش‌دبستانی کشورهای ایران، ژاپن و فنلاند (1403) / هاشمی موسوی ، سیده فریده، نویسنده بازکردن سند0527.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسههاشمی موسوی ، سیده فریده، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/527 1403
عنوان :مطالعه تطبیقی نظام آموزش پیش‌دبستانی کشورهای ایران، ژاپن و فنلاند
تکرار نام مولف :سیده فریده هاشمی موسوی
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1403
شناسه افزوده :رجایی ، ملیحه، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
آموزش پیش‌دبستانی ؛ مطالعه تطبیقی
چکیده :نظام آموزش پیش‌دبستانی به عنوان سرآغازی در تعلیم و تربیت کودکان و پایه و اساس جهت دهی به رفتارهای فردی و اجتماعی آن‌ها بسیار هاِئز اهمیت است. بنابر پیچیدگی‌های موجود در مراحل و ساختار رشد کودکان در این سنین، کوچکترین انحرافات از تعلیم و تربیت صحیح می‌تواند اثرات جبران ناپذیری در شخصیت و زندگی آینده کودک برجای بگذارد. درس آموزی از موارد موفق در زمینه‌ی آموزش و پرورش می‌تواند از هزینه‌ها‌ی مادی و معنوی تجربه‌های شخصی کاسته و مسیر نیل به نظام ایده‌آل آموزشی و پرورشی را هموارتر نماید. مطالعه حاظر با هدف مقایسه دو مورد از نظام‌های آموزش پیش‌دبستانی موفق متعلق به کشورهای ژاپن و فنلاند با نظام آموزش پیش دبستان جمهوری اسلامی ایران با استفاده از روش تطبیقی بردی انجام شده است. اطلاعات لازم جهت پیش‌برد مطالعه به روش مذکور از طریق مطالعه و بررسی اسناد ملی نظام آموزش پیش دبستان سه کشور گردآوری شده است. نتایج حاصل از مطالعه نشان می‌دهد نقاط قوت مشترک بسیاری در برنامه‌های آموزشی سه کشور وجود دارد. در برنامه‌های تعلیمی و تربیتی متعلق به جمهوری اسلامی ایران اتکا به اصول معنوی و قرآنی به عنوان نقطه قوت به چشم میخورد
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10534
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0527‭MA ‭/527 1403 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.