دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

آموزش مفهوم اندازه گیری(محیط و مساحت) به کمک روش ایفای نقش در دبستان (1403) / استادی ، صاحبه، نویسنده بازکردن سند0507.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهاستادی ، صاحبه، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/507 1402
عنوان :آموزش مفهوم اندازه گیری(محیط و مساحت) به کمک روش ایفای نقش در دبستان
تکرار نام مولف :صاحبه استادی
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1403
شناسه افزوده :ساویزی ، بهناز، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
روش تدریس ایفای نقش ؛ مفهوم اندازه گیری
چکیده :پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر روش تدریس ایفای نقش جهت آموزش مفهوم اندازه گیری (محیط و مساحت) در دوره دبستان انجام گرفت. در این پژوهش به بررسی تاثیر روش تدریس ایفای نقش بر خلاقیت و یادگیریمفهوم اندازه گیری در درس ریاضی دوره ابتدایی پایه سوم پرداخته شد. ابزارهای مورد استفاده برای سنجش خلاقیت، آزمون خلاقیت تورنس (1988) و برای سنجشیادگیری، آزمون مداد کاغذی برگرفته از کانال کشوری پایه سوم ابتدایی (1399) بود.آمار توصیفی مربوط به میانگین و انحراف معیار نمرات خلاقیت و یادگیریمفهوم اندازه گیری به تفکیک برای افراد گروه آزمایش و کنترل در دو مر حله سنجش پیش آزمون و پس آزمون نشان داده شده است که در گروه کنترل میانگین نمرات در مراحل پیش آزمون و پسآزمون تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد ولی در گروه آزمایش شاهد افزایش نمرات در پس آزمون نسبت به پیش آزمون هستیم
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10468
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0507‭MA ‭/507 1402 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :120