کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
برنامه ریزی درسی (راهنمای عمل) (1388) / ملکی ، حسن (1333-)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهملکی ، حسن (1333-)، نویسندهشماره بازیابی :LB2806/15 /م7ب4 1388عنوان :برنامه ریزی درسی (راهنمای عمل)تکرار نام مولف :ملکی، حسن، 1333-ناشر:تهران [ایران] : پیام اندیشهسال نشر :1388شابک/شاپا964-3775-09-4یادداشت. Maleki: Curriculum development practic guideموضوعها :اصفابرنامهریزی درسی ؛ برنامههای درسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10339زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی14969LB2806/15 /م7ب4 1388 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهرشته علوم تربیتیاسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۴۰۳/۰۹/۲۳ نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما نظریه فطرتگرایی توحیدی در برنامه درسی (1399) / ملکی ، حسن (1333-)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهملکی ، حسن (1333-)، نویسندهشماره بازیابی :BP230/18 /م8 6ن 1399عنوان :نظریه فطرتگرایی توحیدی در برنامه درسیتکرار نام مولف :حسن ملکیناشر:تهران : مدرسهسال نشر :1399صفحه شمار:227صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-964-08-2116-9قیمت :600000 ریالیادداشتکتابنامه : ص. 225 - 227 ؛ همچنین به صورت زیرنویسشناسه افزوده :موسسه فرهنگی مدرسه برهانموضوعها :اصفااسلام و آموزش و پرورش ؛ Islamic education ؛ سرشت و پرورش-- جنبههای مذهبی ؛ Nature and nurture-- Religious aspects ؛ معرفتهای ذاتی ؛ Innate ideas (Philosophy)لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9026زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13143BP230/18 /م8 6ن 1399 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 12923BP230/18 /م8 ن6 1399 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما هویت دینی برنامه درسی (1400) / ملکی ، حسن (1333-)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهملکی ، حسن (1333-)، نویسندهشماره بازیابی :BP230/18 /م7 ه9 1400عنوان :هویت دینی برنامه درسیتکرار نام مولف :حسن ملکیناشر:تهران : مدرسهسال نشر :1400صفحه شمار:388 صشابک/شاپا978-964-08-2245-6قیمت :1100000 ﷼یادداشتکتابنامه ص.[363]-388شناسه افزوده :سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی . انتشارات مدرسهموضوعها :اصفابرنامههای درسی-- جنبههای مذهبی ؛ Education-- Curricula ؛ برنامههای درسی-- ارزشیابی-- ایران ؛ Curriculum evaluation-- Iran ؛ اسلام و آموزش و پرورش ؛ Islamic educationلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9178زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13144BP230/18 /م7 ه9 1400 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13201BP230/18 /م7 ه9 1400 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13202BP230/18 /م7 ه9 1400 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما هویت دینی برنامه درسی (٬ 1396) / ملکی ، حسن (1333-)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهملکی ، حسن (1333-)، نویسندهشماره بازیابی :BP230/18 /م7 ھ9 1398عنوان :هویت دینی برنامه درسیتکرار نام مولف :حسن ملکیناشر:تهران : آییژسال نشر :٬ 1396صفحه شمار:هفت، 190صویژگی :جدولشابک/شاپا978-964-970590--3قیمت :120000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: .Religious identity curriculum کتابنامه: ص. 181 - 190موضوعها :اصفااسلام و آموزش و پرورش-- فلسفه ؛ Islamic education-- Philosophy ؛ برنامهریزی درسی-- جنبههای مذهبی ؛ Curriculum planning-- Religious aspectsلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=9348زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی13517BP230/18 /م7 ھ9 1398 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13518BP230/18 /م7 ھ9 1398 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما