کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تاریخ ریاضیات بر روی انگیزه ، علاقه، اضطراب و یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه (1399) / طوطی شیرازی ، پریسا، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهطوطی شیرازی ، پریسا، نویسندهشماره بازیابی :MA /324 1399عنوان :بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر تاریخ ریاضیات بر روی انگیزه ، علاقه، اضطراب و یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطهتکرار نام مولف :پریسا طوطی شیرازیناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)سال نشر :1399صفحه شمار:ص.106شناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین، استاد راهنماموضوعها :اصفااضطرابلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8966زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی0324MA /324 1399 پایاننامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهریاضیاسناد معمولیموجود نسخههای الکترونیک مرتبط با رکورد Adobe Acrobat P... نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما