دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تجربه زیسته معلمان از انزوای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش مجازی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرری) (1402) / باقری‌فر ، زهرا، نویسنده بازکردن سند0231_1.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهباقری‌فر ، زهرا، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/0231 1402
عنوان :تجربه زیسته معلمان از انزوای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش مجازی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرری)
تکرار نام مولف :زهرا باقری فر
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1402
شناسه افزوده :احمدی ، غلامعلی، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
تجربه زیسته ؛ انزوای اجتماعی ؛ آموزش مجازی
چکیده :هدف پژوهش حاضر، «تجربه زیسته معلمان از انزوای اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش مجازی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرری)» بود. این پژوهش از نظر هدف، در زمره‌ی پژوهش‌های کاربردی و از نظر روش پدیدارشناسی بود. جامعه‌ی آماری در زمان انجام پژوهش، در سال تحصیلی 1401- 1400شامل معلمان دوره اول ابتدایی شهرری به تعداد 1500 نفر بود. روش نمونه‌گیری به صورت هدفمند و گلوله برفی بود. حجم نمونه بر اساس اصل اشباع نظری صورت گرفت. در راستای روش پژوهش، داده‌های پژوهش از طریق مصاحبه‌های نیمه‌ساختار یافته از روش کدگذاری بازمحوری و انتخابی جمع‌آوری شد. پس از تحلیل پژوهش نتایح نشان داد که برای مؤلفه کیفیت تحصیلی انزوای اجتماعی روش‌های تدریس موثر با یادگیری بالا، ارتباط نزدیک و همچنین مشورت با دانش آموزان می تواند در کیفیت آموزش موثر باشد؛ برای مؤلفه تنهایی اجتماعی انزوای اجتماعی عواملی همچون عدم مشارکت در فعالیت های گروهی، صرف کردن بیشتر وقت خود در فضای مجازی و برای مؤلفه تنهایی عاطفی انزوای اجتماعی: ایجاد انگیزه و علاقه در یادگیرندی و همچنین اجتماعی شدن دانش اموزان موثر می باشند، شناسایی شدند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10012
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0231‭MA ‭/0231 1402 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.

کاربران آنلاین :352