دسترسی همگانی(OPAC) کتابخانه دانشکده رفاه
لوگو
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۳

مطالعه تطبیقی برنامه ریزی درسی ریاضی در ایران و پنج کشور برتر در آزمون تیمز 2015 (1401) / چارانی ، نغمه، نویسنده بازکردن سند0286.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهچارانی ، نغمه، نویسنده
شماره بازیابی :‭MA ‭/286 1401
عنوان :مطالعه تطبیقی برنامه ریزی درسی ریاضی در ایران و پنج کشور برتر در آزمون تیمز 2015
تکرار نام مولف :نغمه چارانی
ناشر:دانشکده غیردولتی-غیرانتفاعی رفاه (خواهران تهران)
سال نشر :1401
صفحه شمار:113ص
شناسه افزوده :آشنا ، امیرحسین (1352 -)، استاد راهنما
موضوع‌ها :اصفا
آزمون تیمز ؛ برنامه‌ریزی درسی
چکیده :هدف کلی این پژوهش نیز مطالعه برنامه ریزی درسی ریاضی در ایران و پنج کشور برتر در آزمون تیمز 2015 است. چرا که در این سال هایی که کشورمان ایران جزء کشور های شرکت کننده در این آزمون بوده ، علی رغم پیشرفتی که در هر دوره نسبت به سال های قبل خود داشته است، متاسفانه در مقایسه با سایر کشور ها رتبه مناسبی به دست نیاورده و می توان گفت همواره در بین کشور های مختلف، رده های آخر را به خود اختصاص داده است. با توجه به موارد اشاره شده، جامعه آماری در این پژوهش، دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیمز در شش کشور ایران، سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن، چین و هنگ کنگ بوده است. در مقایسه تطبیقی که در روش های مختلف یادگیری و روند آموزشی کشور ها انجام گرفته شده ، دلیل موفقیت برخی کشور ها و ناکارآمدی شیوه آموزشی سایرین ذکر شده است. و سعی شده است که به نقاط ضعف و قوت شیوه آموزشی درس ریاضی در کشورمان بپردازیم و راهکار هایی در راستای بهبود نظام آموزشی کشور و یادگیری ای ثمربخش تر برای دانش آموزان ارئه شود
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=10001
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی
0286‭MA ‭/286 1401 پایان‌نامهکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهاسناد معمولیموجود  

تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید.