کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
برند رسانه: چیستی، چرایی و چگونگی (1397) / محبی ، آرش (1359 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهمحبی ، آرش (1359 -)، نویسندهشماره بازیابی :HF5415/1255 /م25ب4 1397عنوان :برند رسانه: چیستی، چرایی و چگونگیتکرار نام مولف :نوشتهی آرش محبیناشر:تهران : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت مطبوعاتی و اطلاعرسانی، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههاسال نشر :1397صفحه شمار:152 صویژگی :مصور، نمودار، عکسابعاد :14/5×21/5 سمشابک/شاپا978-964-993490--7یادداشتکتابنامه: ص. [151] - - 152 978-964-9934-90-7شناسه افزوده :ایران . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیموضوعها :اصفابرندسازی (بازاریابی) ؛ Branding (Marketing) ؛ رسانههای گروهی-- بازاریابی ؛ Mass media-- Marketing ؛ بازاریابی-- جنبههای اجتماعی ؛ Marketing-- Social aspectsلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8733زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12532HF5415/1255 /م25 ب4 1397 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 12533HF5415/1255 /م25 ب4 1397 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 13025HF5415/1255 /م3 ب4 1397 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما