کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
نورو مارکتینگ : نظریه و کاربرد (1392) / درگی ، پرویز (1345 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهدرگی ، پرویز (1345 -)، نویسندهشماره بازیابی :HF5415/12615 /د4ن9 1392عنوان :نورو مارکتینگ : نظریه و کاربرد : تازهترین ابزار تحلیل تبلیغات و بازاریابی تجاری و سیاسیتکرار نام مولف :مولف پرویز درگی ؛ ویراستاران احمد آخوندی، محسن جاویدمویدناشر:تهران : بازاریابیسال نشر :1392صفحه شمار:237صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-930316-8قیمت :85000 ریالیادداشتواژهنامه 978-600-93031-6-8شناسه افزوده :آخوندی ، احمد (1341 -)، ویراستار جاویدمؤید ، محسن (1361 -)، ویراستارموضوعها :اصفابازاریابی عصبیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=8615زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی12213HF5415/12 /د4 ن9 1393 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 12214HF5415/12 /د4 ن9 1393 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما