کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
مقدمات برنامهریزی درسی (1392) / ملکی ، حسن (1333 -)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهملکی ، حسن (1333 -)، نویسندهشماره بازیابی :LB2361 /م7م7 1392عنوان :مقدمات برنامهریزی درسیتکرار نام مولف :حسن ملکیناشر:تهران : سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)سال نشر :1392فروست :سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) ؛ 1103 صفحه شمار:سیزده، 242 صویژگی :نمودارشابک/شاپا978-964-530-174-1قیمت :50000 ریالیادداشتپشت جلد به انگلیسی: .Hasan Maleki.An introduction to curriculum planning چاپ اول : 1386 کتابنامه: ص.[241] - 242شناسه افزوده :سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاموضوعها :اصفابرنامهریزی درسی-- راهنمای آموزشی (عالی)لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=224زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی514LB2361 /م7م7 1392 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهرشته علوم تربیتیاسناد معمولیموجود 13513LB2361 /م7 م7 1401 ن.4کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیموجود 515LB2361 /م7م7 1392 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیتاریخ بازگشت ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ 3401LB2361 /م7م7 1394 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیموجود 13514LB2361 /م7م7 1401 ن.5کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهعلوم تربیتیاسناد معمولیموجود اعضایی که این مدرک را امانت گرفتهاند همچنین مدارک زیر را نیز مطالعه کرده اند : آشنایی با ادیان بزرگتوفیقی, حسین (1330 -) آموزههای تربیتی آیات قرآن کریم با تاکید سیرهی پیامبران علیهمالسلامرشیدی, شیرین (1366-) مقدمهای بر: روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان استثنائیافروز, غلامعلی (1329 -) نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما میانرشتهای و موقعیتهای یادگیری (1389) / والزان ، آنتونیو نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهوالزان ، آنتونیوشماره بازیابی :LB2361 /و2 م9 1389عنوان :میانرشتهای و موقعیتهای یادگیریتکرار نام مولف :آنتونیو والزان ؛ ترجمه توحیده ملاباشیناشر:تهران : پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعیسال نشر :1389فروست :پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ؛ 86 صفحه شمار:هشت، 184 صویژگی :مصور، جدولشابک/شاپا978-6-00-556762-5قیمت :30000 ریالشناسه افزوده :ملاباشی ، توحیده (1361 -)، مترجم پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعیموضوعها :اصفاآموزش و پرورش -- رویکرد میان رشته ایلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=954زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی1672LB2361 /و2 م9 1389 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 1673LB2361 /و2 م9 1389 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 4322LB2361 /و2 م9 1389 ن.3کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما یادگیری و تدریس میانرشتهای در آموزش عالی: نظریه و عمل (1389) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :LB2361 /ی2 1389عنوان :یادگیری و تدریس میانرشتهای در آموزش عالی: نظریه و عملتکرار نام مولف :[ویراستار] بالاساب رامانیام چاندرا موهان ٬ استفان فالو ؛ مترجم محمدرضا دهشیریعنوان موازی := Interdisciplinary learning and teaching in higher education theory and practiceناشر:تهران : پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعیسال نشر :1389فروست :پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ؛ 63 صفحه شمار:هفده، 357 صشابک/شاپا978-6-00-556749-6قیمت :45000 ریالشناسه افزوده :چاندراموهان ، بالاسوبرامانیام (1955 - م) Chandramohan ، Balasubramanyam فلوز ، استیون ج (1951 - م) Fallows ، Stephen J دهشیری ، محمدرضا (1343 -)، مترجم پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعیموضوعها :اصفاآموزش و پرورش -- رویکرد میان رشته ای ؛ آموزش عالی -- برنامههای درسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=910زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی1577LB2361 /ی2 1389 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود 1578LB2361 /ی2 1389 ن.2کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما