کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
اصول مشتری مداری (بانکداری ، هتلداری و خودروسازی) (1388) / یحیایی ایلهای ، احمد (1349 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهیحیایی ایلهای ، احمد (1349 -)شماره بازیابی :HF5415/5 /ی3 فلا6 1388عنوان :اصول مشتری مداری (بانکداری ، هتلداری و خودروسازی)تکرار نام مولف :احمد یحیاییایلهایناشر:تهراد : جاجرمیسال نشر :1388صفحه شمار:238 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا978-964-292-817-0قیمت :60000 ریالموضوعها :اصفاخدمات مشتری -- مدیریت ؛ مشتریشناسیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=3086زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی4786HF5415/5 /ی3 فلا6 1388 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما اندازهگیری رضایت خاطر مصرفکننده (طراحی و تنظیم پرسشنامه) (1381) / هیز ، باب نوع مدرک:متون چاپیسرشناسههیز ، بابشماره بازیابی :HF5415/5 /ه9الف 9 1381عنوان :اندازهگیری رضایت خاطر مصرفکننده (طراحی و تنظیم پرسشنامه)تکرار نام مولف :تالیف باب ی. هیز ؛ ترجمه نسرین جزنیناشر:تهران : سازمان مدیریت صنعتیسال نشر :1381صفحه شمار:242 صویژگی :جدول، نمودارشابک/شاپا964-617-565-1قیمت :18000ریالموضوعها :اصفاپرسشنامههالینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=4560زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی6834HF5415/5 /ه9 فلا9 1381 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما بازاریابی تک به تک آموختنیهایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتری (1381) / پپرز ، دان نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهپپرز ، دانشماره بازیابی :HF5415/5 /پ2 ب2 1384عنوان :بازاریابی تک به تک آموختنیهایی از دنیای واقعی مدیریت ارتباطات با مشتریتکرار نام مولف :نویسندگان دان پپرز، مارتا راجرز ؛ مترجم علی عیاریناشر:تهران : فراسال نشر :1381صفحه شمار:ص 221شابک/شاپا964-7097-13-xقیمت :19000ریالموضوعها :اصفابازاریابی ارتباطیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=5923زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی8772HF5415/5 /پ2 ب2 1384 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی (1392) / درگی ، پرویز (1345 -) نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهدرگی ، پرویز (1345 -)شماره بازیابی :HF5415/5 /د4 م9 1392عنوان :مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکیتکرار نام مولف :مولف پرویز درگی ؛ ویراستاران احمد آخوندی، محسن جاویدمویدناشر:تهران : انتشارات بازاریابیسال نشر :1392فروست :بازاریابی ؛ 27 صفحه شمار:272 صویژگی :مصور، جدول ، نمودارابعاد :21/5×14/5سمشابک/شاپا978-6-00-930317-5قیمت :105000ریالشناسه افزوده :آخوندی ، احمد (1341 -)، ویراستار جاوید موید ، محسن (1361 -)، ویراستار انجمن روانشناسی اجتماعی ایرانموضوعها :اصفامشتریشناسی -- مدیریتلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=2790زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانتگرایش تحصیلی4437HF5415/5 /د4 م9 1392 کتاب فارسیکتابخانه مرکزی دانشکده رفاهسایراسناد معمولیموجود نظرهای کاربران درباره این مدرک تعداد نظرات کاربران :0 . برای افزودن نظر خود کلیک نمایید. رای شما : بدون امتیاز بد ضعیف خوب بسیار خوب جذاب موضوع شرح نظر شما